Monajenten Skrevet 10. august 2007 #2 Skrevet 10. august 2007 Ja, jeg har enormt snille foreldre og har fått mye hjelp, både økonomisk og materielt.
Nitte Skrevet 10. august 2007 #3 Skrevet 10. august 2007 Nei, må klare oss selv, gitt! Men de er kausjonister på deler av lånet vårt, og hjelper oss mye praktisk, og det er vært mer en matrielle ting! :-)
~sjiraff~ Skrevet 10. august 2007 #4 Skrevet 10. august 2007 gave til jul og bursdag, ekstremt sjeldent vi får noe uten om dette både til oss og snuppa. Av svigerforeldrene drypper det mer. Men ikke veldig mye der heller, men de er flinke til å dele f.eks arv osv med barna sine.
Mrs. Bouquet Skrevet 10. august 2007 #5 Skrevet 10. august 2007 Ja, en god del, nå drypper det mest på barnebarnet. Men ikke sånn at de hjelper oss økonomisk, vi har minst like god råd som dem.
It's all about me Skrevet 10. august 2007 #7 Skrevet 10. august 2007 Nei. Hverken nå eller under oppveksten. Fikk ikke noe nytt før det gamle var slitt ut eller vokst fra. Greit å ikke skjemme bort barna sinne fullstendig, lære de hva ting er verdt og ta vare på seg selv. MEN det finnes da grenser, mine barn skal få LITT mer enn jeg fikk.
Gjest ->>- Skrevet 10. august 2007 #8 Skrevet 10. august 2007 Nei. Julegaver, bursdagsgaver til ungene og avogtilungene.
*Kleopatra Skrevet 10. august 2007 #9 Skrevet 10. august 2007 Ja, en del. Ikke slike store ting, men f.eks klær/sko til meg selv og sjarmøren. Er jeg med pappa på shopping, så spør han alltid om det er noe jeg trenger, og jeg kan ta det jeg vil av klær i butikkene. Ingen tvil om at han liker å skjemme bort meg og lillesøstra mi, han jobba mye da vi var små, så tror dette er måten han vil "gi igjen" på. Sier alltid at det ikke er nødvendig, men han blir fornærma om han ikke får betale.
Gjest Skrevet 10. august 2007 #10 Skrevet 10. august 2007 Nei, ikke vi men de kjøper endel til ungene. For eksempel har de kjøpt en tripp-trapp stol til hver =) Vi tjener selv rimelig godt, så vi trenger ikke få noe tilskudd hos de...
Gjest Skrevet 10. august 2007 #11 Skrevet 10. august 2007 Nei, ikke utenom jule- og bursdagsgave. Er jo snart 30 år, og klarer meg selv. Men lillegutt får noe støtt og stadig. Foreldrene mine har nok med å øse ut penger og ting til storebroren min, som derimot ikke klarer seg selv.
Milletrille Skrevet 10. august 2007 #12 Skrevet 10. august 2007 Ja, får litt nå og da hvis det er noe vi trenger. Men de liker å kjøpe ordentlige ting. De kjøpte f eks vogn da snuppa kom, men hun kjøper sjelden klær, leker etc..fordi hun mener barn nå til dags har alt for mye klær og ting... Og skal kjøpe ny bilstol til oss nå. De har også hjulpet litt med penger under studier, så vi ikke trengte fullt studielån. Og som kausjonister da vi skulle ha huslån, heldigvis, eller så hadde vi ikke fått lån :-I Og hender det kommer noen tusenlapper inn på konto Svigerforeldrene er uføretrygdet begge to, så forventer ikke så mye fra den kanten. Mer klær og småting derfra. Jeg forventer ingenting, men er supertakknemlig for at de hjelper oss.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå