Gå til innhold

Menssmerter


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Plages med sterke menssmerter, men ingen blødning heldigvis. Er dette vanlig? Er over 5 uker på vei, termin 10. april.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

har hørt at dette er het vanlig.det er visst pga at livmoren vokser/strekker seg for å gjøre plass til det lille nurket.. har det på samme måten selv og det er litt skrekkblandet fryd. Godt å vite at smertene er tegn på at det vokser som det skal, men samtidig har jeg panikken for at det er tegn på at det skal gå "galt"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har termin 12 april :-)

har slike smerter jeg og, haddemye inatt.

og i tillegg plages jeg mye med " voksesmerter" i beina...

 

hvor er du fra? jeg bor på sandnes

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 5 uker 2 dager på vei og føler akkurat på samme måte! Har forstått at disse menssmertene kan vare helt opp til uke 12.

 

lise81, jeg er også fra rogaland...det var litt kjekt å se andre her inne!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt beroligende å høre at det er fler som har det sånn. Jeg er 4+5 på vei og har hatt tidvis ganske kraftige "menssmerter" i et par-tre dager nå. Våkner av det om natta osv... Føles jo litt skummelt, men er ingen blødning heldigvis, så håper det er et tegn på at det gjøres plass til den lille som dere sier. Krysser i hvert fall fingrene for at alt går bra med oss alle sammen :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

Jeg plages også med sterke messmerter å engster meg noe veldig.. dette er første gangen jeg er gravid, så jeg er så redd for å miste den lille spiren i min lille mage... :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bor egentlig i sandnes også, men bor nå i oslo... flytter tilbake til sandnes i mars, siden babyen kommer i april.... jeg har også sterke menssmerter.. ekkelt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen =)

Va hos legen i går, og han sa at type mens smerter kan vara i opp te 12 uger. Så då får me vel bare leva med det. Eg har og vondt ennå, men me klare vel leva gjennom dette, med tanke på ka som komme itte =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...