Anonym bruker Skrevet 10. august 2007 #1 Skrevet 10. august 2007 Min guttebaby tar masse på tissen sin, ligger og klemmer på den når vi skifter bleie og ellers når han er naken. Ikke misforstå, jeg mener ikke at det er noe galt i at han gjør det. Han er jo bare en baby. Jeg lurer bare på hvorfor de gjør det. Er det av nysgjerrighet, fordi de synes det er godt, fordi det klør, eller hva?
Sessa ruger igjen... Skrevet 10. august 2007 #2 Skrevet 10. august 2007 Det er vel fordi de synes det er godt! Og nysgjerrighet selvfølgelig!
Jeg vil hete anonym!!! Skrevet 10. august 2007 #3 Skrevet 10. august 2007 Hvertfall en viktig del av utvikling for guttebabyer. Kjempeviktig at de får lov til dette. Gutten min oppdaget at han hadde "utover-tiss" da han var rundt 8 mnd...han dro i den og synes dette var kjempefestlig!!
Anonym bruker Skrevet 10. august 2007 #4 Skrevet 10. august 2007 sikkert en kombinasjon av alt, og det kommer de til å holde på med livet ut.. he he. Beste leka en gutt kan få, har jeg av og til følelsen av.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå