Gjest Skrevet 10. august 2007 #1 Skrevet 10. august 2007 Kjøpte denne typen vippestol på lagersalg hos babykos.no og fikk den i dag,men det er ett eller annetved den som jeg ikke liker men klarer ikke å sette fingeren på det,ser ut som hode kan vippe fra side til side,ikke noe ekstra kant hvor hodet kan ligge (klønete forklart). Er det noen som har positive eller negative erfaringer med denne typen vippestol?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå