stripete ullsokk Skrevet 10. august 2007 #1 Skrevet 10. august 2007 Sitter her med ømme bryst, og drog i vorta.... (var ganske dustete å tro det skulle hjelpe..... men men) Ut kom det MELK, sjekka jo selvsagt det andre og der kom det og ut melk... Har IKM på tirsdag.... (Hadde et innlegg om å føle meg som hypokonder i går...) Er det kroppen min som er helt på tur? Har jo tross alt ikke ammet på 1.5 år.........
~sjiraff~ Skrevet 10. august 2007 #2 Skrevet 10. august 2007 Det er ikke uvanlig å ha melk i puppene selv om det er halvannetår siden amming.
Anonymmmmm Skrevet 10. august 2007 #3 Skrevet 10. august 2007 Jeg hadde melk i over 2 år etter at jeg sluttet å amme eldste. Nå er det 8 mnd siden jeg sluttet å amme minste og har fortsatt melk.
meg & to små vampyrer Skrevet 10. august 2007 #4 Skrevet 10. august 2007 hmmm... jeg har slutta amme for måned siden og det er noe her også. ikke hvitt, mewn gult og tykkt da, men men... forsvinner det aldri`?
stripete ullsokk Skrevet 10. august 2007 Forfatter #5 Skrevet 10. august 2007 har ikke hatt melk på vel et år....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå