vi blir 5, 25 sept :) <3 Skrevet 10. august 2007 #1 Skrevet 10. august 2007 sitter og ser midt nytt nå...på st.olavs må de ligge på gangen etter de har født...å det blir ikke aktuelt med meg ...
Mine 3 småtroll! Skrevet 10. august 2007 #3 Skrevet 10. august 2007 det er det verste jeg har hørt! Skjønner godt at du ikke finner deg idet. Så utrolig respektløst av sykehuset...
vi blir 5, 25 sept :) <3 Skrevet 10. august 2007 Forfatter #4 Skrevet 10. august 2007 håper på bedre tider mars neste år da jeg har lyst å ligge på baselhotelle....hvordan kan jeg si i fra om det...
Nemi1984 Skrevet 10. august 2007 #6 Skrevet 10. august 2007 Respektløs av sykehuset?? hva skal de gjøre da?? Kaste ut noen andre?
Ioren Skrevet 10. august 2007 #7 Skrevet 10. august 2007 Signerer den, de har vel rett og slett ikke plass da.. Og nei, det burde ikke skje at et sykehus er for lite, men når det er det så har man lite annet valg da...
Mamzen Skrevet 10. august 2007 #8 Skrevet 10. august 2007 For noen idioter som bygger et nytt sykehus og så er det for lite???? Eller skal de spare inn penger på oss? For det første får vi jo ikke komme inn før vi omtrent har hodet til ungen ute, så blir vi kastet ut etter 48 timer om vi er så heldige å få rom da...Dyr har jo bedre komfort en det vi får! NÅ ble jeg provosert!!
ana baroma Skrevet 10. august 2007 #9 Skrevet 10. august 2007 Det er trist at det er sånn, men det finnes mennesker som har det verre enn en barselkvinne som må ligge på gangen. Jeg nevner flere jeg kjenner som har ligget på gangen med langt fremskreden kreft, hjertefeil osv, kun skjermet med skjermbrett... Der skal de ligge på bekken, bli stelt og andre personlige ting i tillegg til smertene de har. De som er svakest blir nok prioritert på et rom på barsel vil jeg tro...
Mamzen Skrevet 10. august 2007 #10 Skrevet 10. august 2007 Ja, det jo alltid noen som har det værre, men jeg synes ikke det er grunn nok til at vi skal bukke og takke for en plass på gangen!!!
Stor_smil Skrevet 10. august 2007 #11 Skrevet 10. august 2007 Det handler om mennesker.. det er "visjonen" til Helse-Norge... hahaha, tror jeg ler meg ihjel.. Det handler om PENGER!!! Det hadde passet bedre.. og det er nok det som desverre er årsaken til at noen må ligge på gangen, barselkvinner, nyopererte og så og si døende. Det er utrolig trist... utrolig trist!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå