Gå til innhold

Touran - fordeler og ulemper søkes!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Svigerfar har en som arbeidsbil, altså bare 2 seter. Vi bor i generasjonsbolig, så det hender jeg bruker bilen hans av og til. Og jeg eeeeelsker og kjøre den! Den er så lettkjørt og behagelig... både på vinteren og sommeren. Uansett vær.. :)

Vi vurderer og kjøpe den etter leasingtiden er ute.. må selfølgelig sette inn flere seter da, men...

Skrevet

Den er absolutt ikke stor. Med fem seter har du litt bagasjeplass bakersst, men med vogn f.eks. så er den plassen stort sett oppbrukt. Med sju seter så er det så godt som ingen bagasjeplass...

Skrevet

kjører en slik på jobben. tdi. knallbil.......

Skrevet

Vi kjøpte Touran femseter da vi fikk nr to, er kjempefornøyd. God å kjøre, føles trygg i trafikken og man sitter høyt og behagelig. Er ikke enig i at det er lite plass. Den er romslig inni, og i sommer har vi hatt dypvogn, trille, stor koffert og bag i bagasjen. Og da hadde vi god sikt bakover fordi bilen er såpass høy.

Så av meg anbefales Touran veldig!

Skrevet

Touran er faktisk en ganske bra bil, er ikke så mye å si på den egentlig, har vært litt problemer med clutch og svnghjul/ heng i bakbremser/ knirk i foringer/ ulyd i øvre fjærbenslagre... ikke noe spesiellt alvorlig igrunn... mange fordeler, noen av dem har stor plass... veldig praktisk komfortabel bil med gode kjøreegenskaper....

(hilsen mannen min)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...