Anonym bruker Skrevet 10. august 2007 #1 Skrevet 10. august 2007 Jeg har hatt vondt i øret siden i går på kvelden..Lurer faktisk på om det kan være ørebetennelse. Har aldri hatt det før, men jeg verker noe helt sykt. Noen som har hatt det i sv,skapet? Jeg lurer på om det er noe jeg kan ta for det, paracet e.l. Og evt når bør man kontakte lege, for evt antibiotika?? Litt dumme spm, men har jo aldri hatt det før..På forhånd takk for svar.
3 gutter iløpet av 4,5 år Skrevet 10. august 2007 #2 Skrevet 10. august 2007 Hei kjære deg. Jeg har hatt dette av en eller annen grunn i de to siste svangerskap. Jeg har tatt soneterapi og akupunktur mot dette. Kjenner verken kommer og går enda, og mitt beste tips til deg: Pass på å blåse ut/ utligne trykket. Hold for nesa og blås ut....... Deretter tar du pause, og blåser motsatt vei. Det skaper viktig bevegelse i tromhinnene og er med på å fjerne vesken som evt er i mellomøret. Det verste, el det vondeste er når det er helt tett og trykker på trommhinnen. Forferdelig vondt! Jeg fikk penicilin første gang, men nå klarer jeg å stoppe det før det blir skikkelig ille. Det diskuteres jo også om penicilin overhodet hjelper. Jeg har blitt kvitt det uten i ettertid iallefall. BLÅÅÅS!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå