Anonym bruker Skrevet 10. august 2007 #1 Skrevet 10. august 2007 kanskje litt dumt spørsmål, men er førstegangsfødende så vet ikke noe fra før Trenger man lammeskinn??? Jeg har kjøpt madrass og overmadrass til småen sin seng. I lekegrinda har vi ett tykt leketeppe som er mykt å ligge på (har lekegrind pga hund). Tenker at når det er veldig kaldt eller ruskevær i vinter, kan ungen sove i vognbaggen i lekegrida. Trenger jeg da ett lammeskinn for å legge oppi vognbagen? eller er det nok at babyen ligger på madrassen med kanskje ett teppe over/rundt seg?? Har skinnpose som jeg skal bruke i vogna når vi er ute å går tur i vinter, men den tror jeg blir altfor varm til å bruke inne (da den er av den gamle sorten som man ikke kan ta av fronten på). Noen med tips/meninger???
Anonym bruker Skrevet 10. august 2007 #2 Skrevet 10. august 2007 Høres ut som du har så du klarer deg :-) Vi handlet bare dette for å ha noe å legge beybisen på når den ligger på gulvet... Ellers tror jeg ikke vi kommer til å bruke det til noe annet. Har jo madrass i senga. Lammepose til vogna. Så da blir det nok bare brukt til "gulvteppe"... Men jeg lurer på om man MÅ vaske dette og lammeposen før bruk??? Og med hva??? Milo? Blenda? Holder det ikke bare å lufte det???
pilutt1 Skrevet 10. august 2007 #3 Skrevet 10. august 2007 Tror ikke jeg hadde tørt å vaske en lammeskinnspose,kan risikere at den blir ødelagt da. Den skal vel kun renses vil jeg tro. Men det er vel bare hvis den er skitten...Har selv en lammeskinnspose som er 40 år gammel,kun blitt renset og luftet den...
Anonym bruker Skrevet 10. august 2007 #4 Skrevet 10. august 2007 Ok. da holder det vel bare å lufte disse da... Luktet sånn sterk-ny-innesteng-lukt av både pose og skinn ....
Gjest Ut på tur Skrevet 10. august 2007 #5 Skrevet 10. august 2007 Dersom begge deler er nytt hadde jeg bare luftet det. Men om det var bruklt ville jeg ha vasket/renset det.
Anonym bruker Skrevet 10. august 2007 #6 Skrevet 10. august 2007 Lammeskinn er veldig bra, holder barnet varmt når det er kaldt og virker svalende når det er varmt. Da blir de ikke klam og sover mye bedre =) Skal ha et i sengen og et i vugga/vogna =)
Sissy-mams Skrevet 10. august 2007 #7 Skrevet 10. august 2007 Sjekk denne siden ogklikk på lammeskinnspose/soveskinn. Der står det om hvordan du kan rengjøre den/det. Enkelt og greit. http://www.barnashage.no/default_2.asp
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå