Gå til innhold

Alle som har jenter, se her!!!!!!!


Anbefalte innlegg

Skrevet

hei...På sykehuset fikk jeg beskjed om å ikke vaske bort det hvite belegget som er mellom kjønnsleppene på jenta mi. Men det kommer da tross alt avføring inni der..Er jo nødt til å vaske det ellers kan d jo blir skikkelig infisert der... Hva gjør dere???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du behøver ikke å vaske bort det hvite belegget. Det er sekreter som er naturlige og "renser" seg selv. Men avføringen må bort, og da hender det jo selvfølgelig at du vasker bort både det ene og det andre, men det går helt fint. Mest sannsynlig kommer det ikke avføring inn i skjeden hver gang.

 

Dette er hva vi praktiserer og hva vi også ble oppfordret til å gjøre på barsel på jentebabyer:-)

Skrevet

Jeg vasker bare dersom det er kommet bæsj der:-) Tror nok de mente at du ikke skulle vaske det vekk til vanlig bare.

Skrevet

ja en er jo nesten nødt til å vaske bort når det kommer bæsj inni der da

Skrevet

Altså så mye bajs som hun klarte å få "opp i der" i løpet av den første tiden så måtte vi til slutt vaske bort alt belegget. Det ble fult av bæsj og tiss rett og slett...

Skrevet

ja det er lett for å bli avf der ja....så en må jo nesten bare vaske det bort.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...