Anonym bruker Skrevet 10. august 2007 #1 Skrevet 10. august 2007 hei...På sykehuset fikk jeg beskjed om å ikke vaske bort det hvite belegget som er mellom kjønnsleppene på jenta mi. Men det kommer da tross alt avføring inni der..Er jo nødt til å vaske det ellers kan d jo blir skikkelig infisert der... Hva gjør dere???
Januarnurk-2010 Skrevet 10. august 2007 #2 Skrevet 10. august 2007 Du behøver ikke å vaske bort det hvite belegget. Det er sekreter som er naturlige og "renser" seg selv. Men avføringen må bort, og da hender det jo selvfølgelig at du vasker bort både det ene og det andre, men det går helt fint. Mest sannsynlig kommer det ikke avføring inn i skjeden hver gang. Dette er hva vi praktiserer og hva vi også ble oppfordret til å gjøre på barsel på jentebabyer:-)
Tingelingelate med to tomater Skrevet 10. august 2007 #3 Skrevet 10. august 2007 Jeg vasker bare dersom det er kommet bæsj der:-) Tror nok de mente at du ikke skulle vaske det vekk til vanlig bare.
Anonym bruker Skrevet 10. august 2007 #4 Skrevet 10. august 2007 ja en er jo nesten nødt til å vaske bort når det kommer bæsj inni der da
Sessa ruger igjen... Skrevet 10. august 2007 #5 Skrevet 10. august 2007 Altså så mye bajs som hun klarte å få "opp i der" i løpet av den første tiden så måtte vi til slutt vaske bort alt belegget. Det ble fult av bæsj og tiss rett og slett...
Januar 2010 <3 Skrevet 10. august 2007 #6 Skrevet 10. august 2007 ja det er lett for å bli avf der ja....så en må jo nesten bare vaske det bort.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå