Gå til innhold

Ok da...så blir jeg sint av og til jeg også.....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Idag brast det en smule for phantomet kan man vel trygt si.

Dro til det lokale lille handlesenteret for å handle litt ymse til helgen. Dette senteret er beryktet for sine sure frekke pesjonister som ferdes der, men fredag ettermiddag bør være en grei tid å unngå dem.

Svinger inn på parkeringsplassen og titter etter parkeringsplass. Alt er fullt, utenom etpar altfor trange plasser som absolutt ikke egner seg for en stor bil med unger.

Dette senteret har også noen få familieplasser, man er kvalifiserer for plassene dersom man har barn i bilen, og har synlige barneseter... Med andre ord perfekt for phantomet og co!

Alle plassene var tatt. En av en cabriolet uten barneseter, en av en med hc kort (Flere ledige hc plasser) og sist og minst, en moped.

Da brast det...Jeg kjørte bilen bort til plassen, gikk resolutt ut av bilen og lempet mopeden vekk. Den var låst så den måtte løftes, men med min irritasjon som brennstoff var det null problem...Satte den helt inderst, slik at jeg kunne kjøre inn og parkere, og med det parkerte mopeden inne.¨Sjekket raskt nr på mopeden i tilfelle jeg fikk en ubehagelig overraskelse av noe slag ved retur og hentet ut ungene fra bilen.

Så la jeg merke til latteren og heiaropene.... *rødme* Jeg hadde selvfølgelig ikke registrert at jeg hadde utøvd mine handlinger med publikum. Jeg hmpfret litt, smilte skjevt og gikk inn for å handle...

Sjelden jeg mister besinnelsen, men det får vel være måte på idioti...?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehehe.. du har gjort akkurat det jeg har tenkt i maaaange sammenhenger!!! Flirer godt for meg selv her!!

Skrevet

SUPERTØFT gjort!!!

Hihihiihi, synes jeg ser det for meg;-))

Skrevet

Ha ha ha, VELDIG BRA!!! Slikt heier jeg på :)

Har sjøl skjelt ut (= sagt bestemt i fra) ved to anledninger på familieparkeringen på IKEA. Den ene dama ble så flau at hun bare satt seg i bilen og kjørte avgårde. Vet ikke om hun fikk handlet noe den dagen, he he he...

Skrevet

Hahaha... Så BRA!!

Skal huske på det neste gang jeg ikke finner parkering..

Skrevet

Hahahaha. Jeg ser det for meg. Dama hopper ut av bilen med masse sinne og lemper mopeden unna. Vi har vel alle tenkt samme tanken :-)

Skrevet

Bravo... Sån skal det gjøres.

Et annet irritasjonsmoment er alle som sitter i bilene sine, med bilen på tomgang. Ikke noen få minutter men leeeenge. Uten en tanke på miljøn runt seg.

Skrevet

Hehe ;))

Slik skal det gjøres ;0))

Skrevet

Eller de som bruker 2 parkeringsplasser!! Har kjempelyst å bare snike meg innimellom og gå ut bakluka! Bare for moroskyld.. Hoho..

Skrevet

Hehe! P-plass-snikere og lommetyver må bare passe seg!

Heia! c",)

Av og til er det helt på sin plass å miste besinnelsen!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...