Topp 10. Skrevet 10. august 2007 #1 Skrevet 10. august 2007 Hei, jeg går straks inn i min 17 uke.... og skal på ordinær ul i slutten av aug. Var på ultralyd i uke 14 pga ujevn syklus, og da slo hjertet og alt så fint ut:) Så det jeg lurer på er når man har sett hjerte slå, så er sjangsene for at alt skal gå bra ganske store?? Blir litt begymret siden jeg ikke kjenner nå til den lille.... har jo ingen aning om alt står bra til der inne.....
*RutIetutt* Skrevet 10. august 2007 #2 Skrevet 10. august 2007 Ja, det fikk jeg beskjed om av legen min da jeg var på ul i uke 7 pga blødninger og så hjertet som slo. Han sa at stort sett gikk fosteret til grunne pga at hjertet ikke "kom i gang", så har en sett et bankende hjerte var det ganske så stor sjangse for at alt gikk fint:o) Lykke til:o) Jeg kjente heller ikke liv inn i min 17. uke - kjente det i uke 18+ denne gangen, og da var jeg annengangs.
Sgt sweetie prøver på en til.. Skrevet 10. august 2007 #3 Skrevet 10. august 2007 Sjansene er veldig gode når man har sett det lille hjerte slå, det skal mye til for at det ikke går bra da:-) Jeg kjente ikke liv før ca i uke 20 og det var førstegang. Det kommer nok snart skal du se:-) Men går du ikke til jordmor el lege da? Der skal de lytte etter fosterlyden på hver kontroll.
Topp 10. Skrevet 10. august 2007 Forfatter #4 Skrevet 10. august 2007 Skal ikke tilbake til lege før etter den ordinære ultralyden og jordmor hadde ikke time før 4 sept.... så jeg har ikke hørt noen hjertelyd, bare sett det slå på skjermen!! Trodde det var vanlig jeg... at det ikke er så ofte kontroller før etter ordinær ul...??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå