Lui Lui Skrevet 10. august 2007 #2 Skrevet 10. august 2007 Barneservice med barnets navn! Genialt:) www.babydesign.com Vi fikk røros-pledd i babystr til navnefesten, kjempefin gave som har blitt mye brukt.
Lui Lui Skrevet 10. august 2007 #3 Skrevet 10. august 2007 skrev feil adr til siden med barneservice, riktig er www.babydesign.no
mittlillebøllefrø&bøllefrøkna Skrevet 10. august 2007 #4 Skrevet 10. august 2007 Mamma broderte sånn klokkestreng med navn, vekt , lengde osv på, kjempekoselig:) Får kjøpt de på sånne strikke og hobbybutikker:)
PopUp Skrevet 10. august 2007 #5 Skrevet 10. august 2007 www.malurten.no Kjøpte en malt stol derfra til snuppa jeg er fadder for... Ellers synes jeg det er fint med sånn som eventyrbøker, bilde, frukttre etc... Ikke så fan av alle de sølvtingene man finner hos gullsmeden )
Fire småtroll Skrevet 10. august 2007 #6 Skrevet 10. august 2007 Tripp Trapp stol, stort fint smykkeskrin, tinntallerken mer graveringer.. Hvis det er et fadderbarn kan du begynne spare på dessertskjeer i sølv, gi til bursdag og jul etterhvert, så har hun til slutt sølvskjeer til tolv. Barnesølje kan brukes på barnebunad til både gutt og jente, koselig liten ting som kan gå i arv. Boksamling, med f.eks eventyr, eller barnebibel, stor barnesangbok..
Sessa ruger igjen... Skrevet 10. august 2007 #7 Skrevet 10. august 2007 Som jeg skrev på en annen tråd fikk vi egner bøker + egner cd'er og thomas og emma bøker. syntes det var geniale gaver. Anne-Cath. Vestly bøker og Astrid Lindgren kan jo også funke som flotte gaver... Synes ofte dåpsgaver blir litt for høytidelige. Egner, Vestly og Lindgren er barnas svar på Ibsen og Hamsund Klassikere som ikke går av moten!
Alba44 Skrevet 10. august 2007 Forfatter #8 Skrevet 10. august 2007 Tusen takk for tipsene! Det er til dåpen til sønnen min. Har fått spørsmål ang. ønsker i dag, og ikke så lett å komme på noe.. Slet veldig med det til bryllupet vårt også, vi..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå