Gjest Skrevet 10. august 2007 #1 Skrevet 10. august 2007 Bor i Oslo, og vet det er varmt men herre om jeg svetter...begynner å ligne en gris..usjj stønner og bærer meg
solsikke pike+pikeimagen/uke41 Skrevet 10. august 2007 #2 Skrevet 10. august 2007 Jeg trenger en dusj =0)
Lykkekløver Skrevet 10. august 2007 #3 Skrevet 10. august 2007 Meg også, nettopp kommet ut av dusjen... he he
Prish Skrevet 10. august 2007 #4 Skrevet 10. august 2007 Ja, nå priser jeg meg lykkelig for at jeg ikke er gravid... Da tror jeg seriøst at jeg hadde dødd... Iallefall hvis jeg hadde vært høygravid. Stakkars deg som er så varm! Vått hår er en meget brukbar måte å kjøle seg ned på. Men gris??? Du likner vel ikke en gris???
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå