lanoforliten Skrevet 10. august 2007 #1 Skrevet 10. august 2007 Dere som la på dere mye, da snakker vi 20-30 kg, i første svangerskap, gjorde dere noe spes for ikke å gå opp så mye i neste svangerskap?? Jeg la på meg 26 kg sist, og vil IKKE det neste gang........
Monajenten Skrevet 10. august 2007 #2 Skrevet 10. august 2007 Jeg la på meg 23 kg i første svangerskap. Tok av igjen alt og litt til. I andre svangerskap var jeg mer fokusert på å være sunnere, ikke sånn "man kan spise hva man vil når man er gravid" tankegang som i første. La på meg 14 kg. Fødte 25 dager for tidlig, men tror ikke jeg hadde lagt på meg 9 kg til om jeg hadde gått tiden ut.
lanoforliten Skrevet 10. august 2007 Forfatter #3 Skrevet 10. august 2007 Ok... høres bra ut. Takker for svar. For meg er det skrekken å bli så svær igjen... he he, så ut som en strandet valross på slutten!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå