Gå til innhold

har dere vann i fotan?


Anbefalte innlegg

Skrevet

er i uke 34+3, og de siste dagan fått vann i føttene,er dette normalt eller?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

JA OG JA!!!!!

Ja jeg var vann i beina :-( og Ja dette er normalt :-(

Noe skikkelig dritt - ser ikke ut som mine føtter lengre...

Men blir visst bare sånn. Spesielt har jeg merket det nå som det har vært varmt..

Prøv å sitt med de høyt mest mulig.

Ta et fotbad i "kaldvann".

Støttestrømper.

 

 

Skrevet

åå takk for svaret,kjenne jo itj igjen føttern,forferdelig stygt, hehe..

takk for tipsene forresten:)

Skrevet

Nei det er helt sprøtt å se ned på de.... ser ut som en tegneserie-figur-fot :-) Huff... men er ikke farlig og noe 99 % av alle gravide opplever.

Det er jo kjempevanlig å få vann i hele kroppen så vær gla du bare har fått i beina....

Men prøv kaldbad og sitt så MYE du kan med beina opp fra gulvet!

Skrevet

Jeg har heldigvis sluppet unna, og har ikke så mytji vatn i fotan. Lægg dæm høgt, og drekk masse vatn heile da'n.

 

Kor e du fra forræsten?

Skrevet

ja og de vokse forskjellig og....rart....

Skrevet

æ e fra trondhjæm,men har blitt hitterværing,altså hitra, enn du?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...