mari-j uke 36 Skrevet 10. august 2007 #1 Skrevet 10. august 2007 er i uke 34+3, og de siste dagan fått vann i føttene,er dette normalt eller?
Anonym bruker Skrevet 10. august 2007 #2 Skrevet 10. august 2007 JA OG JA!!!!! Ja jeg var vann i beina :-( og Ja dette er normalt :-( Noe skikkelig dritt - ser ikke ut som mine føtter lengre... Men blir visst bare sånn. Spesielt har jeg merket det nå som det har vært varmt.. Prøv å sitt med de høyt mest mulig. Ta et fotbad i "kaldvann". Støttestrømper.
mari-j uke 36 Skrevet 10. august 2007 Forfatter #3 Skrevet 10. august 2007 åå takk for svaret,kjenne jo itj igjen føttern,forferdelig stygt, hehe.. takk for tipsene forresten:)
Anonym bruker Skrevet 10. august 2007 #4 Skrevet 10. august 2007 Nei det er helt sprøtt å se ned på de.... ser ut som en tegneserie-figur-fot :-) Huff... men er ikke farlig og noe 99 % av alle gravide opplever. Det er jo kjempevanlig å få vann i hele kroppen så vær gla du bare har fått i beina.... Men prøv kaldbad og sitt så MYE du kan med beina opp fra gulvet!
Gjest Skrevet 10. august 2007 #5 Skrevet 10. august 2007 Jeg har heldigvis sluppet unna, og har ikke så mytji vatn i fotan. Lægg dæm høgt, og drekk masse vatn heile da'n. Kor e du fra forræsten?
Anonym bruker Skrevet 10. august 2007 #6 Skrevet 10. august 2007 ja og de vokse forskjellig og....rart....
mari-j uke 36 Skrevet 10. august 2007 Forfatter #7 Skrevet 10. august 2007 æ e fra trondhjæm,men har blitt hitterværing,altså hitra, enn du?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå