Bebis120408+150511 Skrevet 10. august 2007 #1 Skrevet 10. august 2007 under hele 1.trim??eller avtar det?
Mamman til Mina og Sara Skrevet 10. august 2007 #2 Skrevet 10. august 2007 det var en sånn fin statistikk her når jeg var i første trimester, men den minsker jo litt hele tiden, men er vel etter uke tolv at man ikke trenger å tenke like mye på det, er jo alltids en sjangs for at noe skal gå galt, men tenker man sånn blir man bare tullete i hodet.. jeg sluttet og lese om alle de det gikk galt for her inne, alle som var så redde osv og fikk det mye bedre med en gang.
Bebis120408+150511 Skrevet 10. august 2007 Forfatter #3 Skrevet 10. august 2007 ja,tror jeg får slutte med deg jeg og.. går og engster meg, og det er vel sikkert ikke bra for meg eller spira.. mista en gang før,men denne gangen SKAL det gå bra;)
Mamman til Mina og Sara Skrevet 10. august 2007 #4 Skrevet 10. august 2007 mistet jeg å i uke 5, så når jeg ble gravid igjen var jeg skikkelig overnervøs, men det gjør nok mer skade vil jeg tro, heller les alt det positive, kos deg med nurket i magen og ta godt vare på deg selv, masse vondt er heeeelt normalt. å er du i tvil er det bare å ringe føde avd, de er der bare for å hjelpe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå