Anonym bruker Skrevet 10. august 2007 #1 Skrevet 10. august 2007 Mannen min har fulltidsstilling, jeg jobber fast en dag i uken, og to kvelder i uka! Tror dere vi kan få lån? hvor mye? eventuelt hvilken bank?? Vi har ett barn!
Gjest Ut på tur Skrevet 11. august 2007 #2 Skrevet 11. august 2007 De aller fleste som har fast jobb kan få lån. Sp.målet er jo hvor mye dere kan få låne. Normalt så får man totalt låne 3 ganger fast inntekt. F.eks har dere fast inntekt på totalt 300.000 så kan dere totalt få låne 900.000. Det er inklusive alle lån som f.eks studielån. Banken vil jo selvføgelig også se på hva lånet skal brukes til. Det er jo smart å kontakte mange banker for å finne den banken som kan gi dere det beste lånet til den beste renta )
Anonym bruker Skrevet 11. august 2007 #3 Skrevet 11. august 2007 Tusen takk for svaret ditt! Vet du hva som er det minste man kan tjene for å få lån?
Gjest Ut på tur Skrevet 11. august 2007 #4 Skrevet 11. august 2007 Som sakt så tror jeg det holder å ha fast inntekt. Men tjener du veldig lite er det jo begrenset hvor mye du kan låne, og da begrenser det jo litt hva du kan kjøpe. Forbrukslån er vel det dyreste og vanskeligste å få i og med da får ikke banken pant i noe. Bil, leilighet osv er nok noe enklere.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå