Gå til innhold

Har alle her unger full av blåmerker??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Datteren min er 3,5 år og går i barnehage. Hun er vill og gal og absolutt ikke pysete;) Så man kan si det sånn at det har blitt en del knall og fall, noe som har resultert i bl.a beina FULL av blåmerker. Begynner å lure på om hun er en sånn som får blåmerker bare du ser på henne (sånn er jeg) eller om det er helt normalt å ha blåmerker til enhver tid når man går i barnehagen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har et barn som får unormalt (i mine øyne) LITE blåmerker. Hun får så og si aldri kul eller blåmerke ennå hvor mye hun faller og slår seg...

Min konklusjon er at hun har dyptgående blodårer..

Skrevet

Jeg pleier å si at hun har giraff-bein, fullt av sånne gul-brune merker når de er på vei bort hehe

Men er glad til, for faren hennes har en blodsykdom med for "tykt" blod, og han fikk aldri blåmerker da han var liten... Så da håper jeg hun slipper unna blodpropp osv senere.

Skrevet

Min er 11 mnd og også full av blåmerker. Godt å høre at fler har det, ser jo så makabert ut at... Han driver å øver sge på å stå og gå selv, så mye knall og fall.

Skrevet

Snuppa mi ligner på moren sin :) har blåmerker på bena HELE tiden.. Om det er et resultat av vår egen klønethet eller noe annet det vet jeg ikke :) men moren min er sånn også.

Skrevet

Etter at sønnen min har begynt i bhg, så har jeg også lagt merke til at han har fått masse blåmerke han og. Ikke bare det. Men masse skrubbsår og u name it.

Skrevet

Ja begge 2 er full i skrap og merker =) Sunnhetstegn =)

Men når han kommer med blåmerke i ansiktet føler jeg meg som en barnemisshandler =( Men er jo ikke det

Skrevet

Phuh, godt å høre at det er flere;)

Skrevet

moa er full av blåmerker og i det siste har hun også hatt skikkelig blåveiser. blåveisene var bare av myggstikk, men ser jo ut som noen banka henne.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...