Gå til innhold

6 dager til termin og jeg rykker stadig frem i køen...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Men har blitt sjekket av jordmor og jeg er ikke moden. :o( Heller ingen tegn til slimpropp. Har hatt kynnere, nedpress og stikninger i korsryggen (mensenvondt) i over to uker nå, men det har altså ikke resultert i modning. Sukk...

I tillegg er jeg under oppfølging på sykehuset for forhøyet eggehvite i urinen mm som kan tyde på svangerskapsforgiftning. Men ikke snakk om igangsettelse. Og så kløøøøør jeg mye for tiden. Det er lov å være litt smålei nå vel?

Flere som har lyst å møte sin lille baby nå???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

JA!!! Nå er det virkelig på tide at hun kommer ut! Men har jo 6 dager på seg da;) Hun har fått grei beskjed om ikke å prøve å forlenge leiekontrakten der inne;)

Jeg har ikke vært hos jm på en stund, så har ikke peiling på om er moden eller ikke =S Men jeg har heller Aldri hatt kynnere,nedpress,mensvondt eller noe vondt egentlig...hehe Så er spent på hvor og når det kommer...

Selvfølgelig har vi lov til å være lei nå;) Men er vel bare å holde ut, er ikke mange dagene igjen uansett hva som skjer=) Lykke til!!!

Skrevet

Hehe, ja hun får ikke fornyet leiekontrakt her heller. ;o)

Vi får prøve å holde ut så godt det går og prøve å nyte late dager før våkennettene setter inn. hihi.

Lykke til du også!

Skrevet

Men du skal ikke fortvile for det. Da jeg fikk andremann var jeg på kontroll en torsdag og fikk vite at her hadde det ikke skjedd noe som helst. Ingen tegn til modning, og at det var lenge til noe kom til å skje. Og at jeg bare måtte smøre meg med tålmodighet.

Men dagen etter kom snuppa, gitt!

Skrevet

Sånt skjer bare med andre ;o) Jeg har aldri sånn flaks. Hehe

Skrevet

heia - innom for å se etter deg. ikkeno kos at du ikke har det bra lengre, føler virkelig med deg når det gjelder kløen, er noe dritt!

rart at jeg sitter med en knøvler på armen nå som skriker etter pupp når vi egentlig hadd e samme termindato.

uff, må amme nå

Skrevet

Du har ikke vurdert å prøve modningsakupunktur? Jeg har hatt to timer, og er nå helt moden, og et par cm åpning. Veldig grei forberedelse, også hvis man snakker om igangsettelse, det fikk jeg ihvertfall erfare sist jeg fødte. Vil anbefale det, selv om det ikke er noen garanti, så er det store sjanser for at det vil hjelpe deg. Lykke til med fødsel!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...