ZigZag er 2 barnsmor! Skrevet 10. august 2007 #1 Skrevet 10. august 2007 Når barnet vårt evt starter i bgh i november kan hun ikke gå enda og jeg ser liten vits i å bruke masse penger på en dress som skal være spesielt slitesterk. Hun vil mest sitte og kanskje krabbe mens hun har denne dressen. Ville derfor kjøpe en Reflex dress med utagbart fleecefor. Men på Reflex sine sider har de kun allværsdressen. Derfor lurer jeg på om hun kan ha på allværsdressen med fleecedress og ull under når det er kaldt? Vi bor på østlandet hvor det ikke blir så veeeldig kaldt. Jeg har ikke sett den og det er derfor jeg spør siden noen kanskje har den her......?
Lille Jumbo Skrevet 10. august 2007 #2 Skrevet 10. august 2007 Reflex har også fått inn vinterdresser nå.Så de i butikken i går. "Jente dressen" var fin men ble skuffa over "guttedressen" p.g av fargene. Jeg hadde kommet til å gjort som du tenker jeg. Vi har hatt endel reflex dresser og er kjempefornøyd med de. Har også brukt allværsdressen med ulldrss under.(reflex sin ulldress) og det har fungert kjempe bra.
ZigZag er 2 barnsmor! Skrevet 10. august 2007 Forfatter #3 Skrevet 10. august 2007 Den vinterdressen du refererer til der, er det den med utagbart for eller?Blir jo det samme prinsippet om jeg har både fleece og ull under som om jeg skulle hatt den vinterdressen liksom. Har du brukt allværsdressen med ulldress når det har vært skikkelig kaldt også, Lille Jumbo? Ble kjempe glad for svar av deg:-)
Lille Jumbo Skrevet 10. august 2007 #4 Skrevet 10. august 2007 Om det er utagbart for i den som de har i år det så jeg faktisk ikke etter men det var ikke det på den som vi hadde i vinter. Så om du kjøper allversdressen og har ull og fleece under så går det jo egentlig på det samme. Vi bor på vestlandet og er heller ikke de som har det kaldest på vinteren, men har aldri opplevd at barna har vert kalle i allversdressen med ull under.
ZigZag er 2 barnsmor! Skrevet 10. august 2007 Forfatter #5 Skrevet 10. august 2007 Supert, Lille Jumbo! Da kjøper vi allværsdressen og et par fleecedresser og bruker det sammen med ull. I verste fall så er det jo bare å kjøpe en vinterdress også. Hvis dine barn er tørre og varme med den så er den i allefall vindtett og vanntett siden du bor på vestlandet:-) Tusen takk for gode råd og erfaringer, Lille Jumbo!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå