_hønemor_til_4_nydelige_ Skrevet 10. august 2007 #1 Skrevet 10. august 2007 Har vært en grusom dag idag:( Vært og prata med sykehuspresten idag og det var egentlig veldig godt siden jeg ikke har noen andre utenom min familie og prate med. Ho var så koselig, visste ho bilde av Andreas og ho syntes han var så skjønn en gutt... Etterpå reiste vi til begravelsesbyrået og prata litt med de. Det var veldig vondt og planlegge begravelse til vår egen sønn:((( Vi fikk se kista og jeg holdt nesten på og gå i bakken, den var så bitte bitte liten... Vi skal opp til sykehuset til Mandag sammen med han mannen fra begravelsesbyrået og kjøre lille Andreas ned til kirken... Det blir siste gang vi får se Andreas før han "flytter" opp til de andre englebarna... Om 2 timer altså 18.55 er det en uke siden Andreas kom stille og rolig til verden, det er så vondt og tenke på at jeg aldri skal få se gutten min igjen, gutten som jeg bar på, jeg holdt liv i, og som jeg fødte og gutten som vi alle elsker mer enn noe annet... Barna våre tar dette veldig fint, de maser om at vi må på kirkegården og besøke lillebror. Jeg sa da at han ikke ligger de enda. Men de prater mye om han og vil veldig gjerne at mamma skal ha en ny baby i magen til uka... Ja de er skjønne de små... Takker for at jeg har de, uten de ville livet mitt vært et evig kaos... Jeg kunne vel sittet her og skrevet i evigheter, men jeg skal avslutte nå. Takk for at dere vil lese... Klemmer fra en trist og gråtende
Queen_of_the_road*2_gull Skrevet 10. august 2007 #2 Skrevet 10. august 2007 Åh... Så utrolig trist.. Det må være det verste man kan oppleve, det å miste et barn. Vet liksom ikke helt hva jeg skal si, for ingenting kommer til å hjelpe på sorgen likevell.. Bare tiden kan gjøre noe med den. Håper du har noen som du kan snakke med når du trenger det. Ta vare på hverandre i denne tøffe tiden. Etter hvert blir sorgen enklere å bære. Jeg vil legge til at jeg syns vi alle som har fått blitt litt kjent med deg her på bim (m.a.o alle her på 2.tri), skal tenne et lys i vinduet på onsdag, for å vise vår medfølelse med dere. Mange varme tanker og klemmer til dere.
All done Skrevet 10. august 2007 #3 Skrevet 10. august 2007 Sender deg mange mange styrkeklemmer på veien, dette er ufattelig tungt... Husker begravelsen til vår lille gutt som det var i går, og det er snart to år siden alt... Tiden går framover, livet går framover. Noen ganger for fort, noen ganger for sakte... Å miste et barn ER virkelig det værste man kan oppleve som menneske, sorgen og smerten blir aldri borte, men man kommer seg på en måte videre fordet... Hvis jeg skjønner det riktig, så har du meldt deg inn på englesiden, under samme nick? Uansett så ønsker jeg deg velkommen dit... Lille Andreas er alltid i hjertet deres, og han følger med dere hvorhen dere er- alle sammen... Skulle så gjerne ha ønsket at dere slapp å oppleve denne smerten og savnet, men vit at dere ikke er alene... Mange mange klemmer fra englemamma
Niem og Patrick Skrevet 10. august 2007 #4 Skrevet 10. august 2007 Sender mange klemmer til dere på denne lange ferden.. Dere har opplevd alle foreldres mareritt, og ingenting kan gjøres for å få Andreas tilbake.. Men uansett så lever han i hjertene deres, og er alltid med dere videre på veien. Og selv om dere ikke er klare for at verden skal gå videre, så gjør den det, på godt og vondt.. "En liten engel til oss kom, Smilte søtt, og vendte om" Leste det diktet i avisen, og synes det var passende. Sov godt vesle Andreas. Klem
Maddie&prinsen + knøtt på vei Skrevet 10. august 2007 #5 Skrevet 10. august 2007 Vet ikke helt hva jeg skal si, ord blir så fattige... Det må virkelig være det værste en kan oppleve... Tenker på dere. Mange varme klemmer fra
_hønemor_til_4_nydelige_ Skrevet 10. august 2007 Forfatter #6 Skrevet 10. august 2007 Åååå Niem 22.12-07 Tusen takk det diktet har jeg leita lenge etter:) Tenkte og ha det i dødsanonnsa i avisa.. Tuuuusen takk..
Gjest Skrevet 10. august 2007 #8 Skrevet 10. august 2007 Hei kjære Hønemor! Uff, så trist å høre at det gikk galt. Nå ble jeg skikkelig lei meg. Selv mistet vi en nevø for nesten 2 år siden, så jeg føler virkelig med deg. Vi alle sammen som hadde gledet oss såååå til han skulle komme. Han døde et døgn etter at han ble født(etter termin). Litt etter at han ble født (ca 2 timer) stoppet han å puste, han ble lagt i respirator i håp om at han skulle klare seg. Hele slekten fikk være sammen med han på natten da han lå i respirator. Morgenen etter slo de av respiratoren, fordi de så at han ikke ville klare seg. Jeg tenker på han så og si hver dag, godt vi har et bilde av han så vi kan se på han. Det er godt vi har en grav å gå til. Niesen vår gleder seg veldig til vi får en baby i hus. Det finnes en forening, Et barn forlite, det er en god forening som dere burde kontakte om dere ikke har gjort det allerede. Mange varme klemmer fra meg
mlkt Skrevet 10. august 2007 #9 Skrevet 10. august 2007 Vil bare sende mange varme klemmer fra meg. Skal tenne et lys for lille Andreas på onsdag
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå