Gå til innhold

vesla sparker som besatt og jeg har 12 dager igjen til termin!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ser her inne at det er mange som sier at babyen gjerne roer seg ned når det nærmer seg fødsel, mens min baby sparker hardt og myye enda!

det er faktisk vondt til tider..

det virker som om hun har god plass til å boltre seg i magen enda det er under 2 uker til fødsel!

Trodde det nå var så trangt inni der at det begrenset seg litt med bevegelser jeg? ikke at jeg klager over å kjenne henne altså:)

Kan det bety at jeg har mye fostervann? Flere som har meget aktive babyer i magen som er i uke 38-39?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Strax.. har termin 28 august og her sparkes det over en lav sko... hele tiden og rett i ribbena. Jeg har normal mengde forstervann (vet dette fordi jeg grunnet min forrige fødsel får UL oppfølging hele veien)

det er nok like normalt som noe annet, men er du usikker og vil høre med noen profesjonelle så ring jm eller føden

:)

Skrevet

Jeg har termin om 10 dager og det er mye liv der inne! Det blir noen voldsomme bevegelser også, plutselig kan magen bli firekantet osv...

Hun sparker og bokser hardt ja :)

Skrevet

Jeg er i uke 38 og hos meg er det på samme måten. Han sparker hardt og herjer på stadig vekk. Gjør ganske vondt til tider ja! Spesielt rundt ribbena.

Jeg var på UL i uke 32 og da hadde jeg helt normalt med fostervann, hvertfall ;o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...