_hønemor_til_4_nydelige_ Skrevet 10. august 2007 #1 Skrevet 10. august 2007 Har vært en grusom dag idag:( Vært og prata ed sykehuspresten idag og det var egentlig veldig godt siden jeg ikke har noen andre utenom min familie og prate med. Ho var så koselig, visste ho bilde av Andreas og ho syntes han var så skjønn en gutt... Etterpå reiste vi til begravelsesbyrået og prata litt med de. Det var veldig vondt og planlegge begravelse til vår egen sønn:((( Vi fikk se kista og jeg holdt nesten på og gå i bakken, den var så bitte bitte liten... Vi skal opp til sykehuset til Mandag sammen med han mannen fra begravelsesbyrået og kjøre lille Andreas ned til kirken... Det blir siste gang vi får se Andreas før han "flytter" opp til de andre englebarna... Om 2 timer altså 18.55 er det en uke siden Andreas kom stille og rolig til verden, det er så vondt og tenke på at jeg aldri skal få se gutten min igjen, gutten som jeg bar på, jeg holdt liv i, og som jeg fødte og gutten som vi alle elsker mer enn noe annet... Barna våre tar dette veldig fint, de maser om at vi må på kirkegården og besøke lillebror. Jeg sa da at han ikke ligger de enda. Men de prater mye om han og vil veldig gjerne at mamma skal ha en ny baby i magen til uka... Ja de er skjønne de små... Takker for at jeg har de, uten de ville livet mitt vært et evig kaos... Jeg kunne vel sittet her og skrevet i evigheter, men jeg skal avslutte nå. Takk for at dere vil lese... Klemmer fra en trist og gråtende
MammaTilTre*augustbaby* Skrevet 10. august 2007 #4 Skrevet 10. august 2007 Stakkars deg! Vet så altfor godt hva du går gjennom nå....13 juni i år begravet vi bitte lille Noah som sovnet i magen min i uke 17..... Det skulle ikke vært lov å begrave sitt eget barn! Det er vondt på en måte som er vanskelig å forklare.....så forferdelig vondt! det kan være lurt å bruke litt tid i helga el neste uke til å tenke på hva dere vil legge i kista sammen med Andreas.... Ellers så kan eg ikke si mer enn at det er viktig å snakke sammen.....ikke hold smerten inni dere.... Varme klemmer til deg og familien fra
solsikke pike+pikeimagen/uke41 Skrevet 10. august 2007 #6 Skrevet 10. august 2007 Så trist sender deg og din familie en stoooor klem. Kondolere Klemmer fra meg
*Rutletutt* Skrevet 10. august 2007 #7 Skrevet 10. august 2007 Uff - stakkars dere....vet ikke helt hva jeg skal skrive - men sender dere en stor trøsteklem.
Gjest Skrevet 10. august 2007 #8 Skrevet 10. august 2007 Huff, er så utrolig trist. Tenker på deg. Klem fra
enpå6årogeipå9mnd:) Skrevet 10. august 2007 #9 Skrevet 10. august 2007 Å stakkars dere.... livet kan være så urettferdig tenker på dere... klem fra
yasmina Skrevet 10. august 2007 #10 Skrevet 10. august 2007 Huff,har ntekt masse paa dere og hvor faelt dere maa ha det naa. Tror ikke man kan skjoenne det uten aa ha gaatt gjennom det, men tenker alikevel at det sikkert var godt aa faa prate med presten. Kjekt aa faa visst frem bilde. Husk aa bruke disse dagene til aa lage masse minnner som bilder, gipsavtrykk,haarlokk osv hvis dere oensker det til senere tider ( Og ikke allerede har gjort det ). Og tilslutt vil jeg takke for at vi faar lese, det er stekrt det du skriver, men setter pris paa at du orker og oensker aa dele det med oss. Stor klem
Solitude Skrevet 10. august 2007 #11 Skrevet 10. august 2007 Kjære _hønemor_til_3_nydelige_, Livet er ikke rettferdig... en tragedie når en så liten sjel ikke får sjansen til å utvikle seg til en levedyktig baby og ikke får muligheten til å leve livet sammen med sine foreldre og søsken. Kondolerer så mye for deres tap.... ord er ikke nok... Tenker mye til deg *KLEM* og tror at lille Andreas kommer til å vente på dere når den tiden er inne. Og dere blir sammen igjen en dag.
nickoline og supermann Skrevet 10. august 2007 #12 Skrevet 10. august 2007 å nei, kjære deg! jeg har ikke ord. ta godt vare på hverandre! hilsen mamman til en annen Andreas.
mamma tiL 1stor+2små Skrevet 10. august 2007 #13 Skrevet 10. august 2007 Uff,dette var trist å lese,tårene renner på kinnet mitt nå,kan ikke tenke meg noe verre enn å miste sitt eget barn. Det er godt at du følte det var godt å få snakke med sykehuspresten,bruke de du kan å snakke med.Gå til legen din og få profosjonell hjelp,bare det å få snakke med noen utenforstående kan hjelpe deg gjennom en tung tid. Mitt hjerte blør for deg og jeg vil sende deg den varmeste klemmen jeg kan og bare ønske deg lykke til.
Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Skrevet 10. august 2007 #14 Skrevet 10. august 2007 "Så lukker vi deg i hjertet inn og gjemmer deg innerst inne. Der skal du fredfylt bo i vårt sinn som et kjært og dyrebart minne" Kondolerer
Gjest Skrevet 10. august 2007 #15 Skrevet 10. august 2007 dette er så trist..hjertet mitt er ødelagt på deres vegne...herregud så utrolig fælt og urettferdig at noen skal måtte gå gjennom noe sånt.. dere har mine dypeste kondolanser og medfølelse...
_hønemor_til_4_nydelige_ Skrevet 10. august 2007 Forfatter #16 Skrevet 10. august 2007 Tusen takk alle sammen for fine ord og tanker:) dere er så gode og ha.. Klemmer
mummy til 2 Skrevet 10. august 2007 #17 Skrevet 10. august 2007 Ufffff sender deg en klem * så så trist..........................
Cat.68 Skrevet 10. august 2007 #18 Skrevet 10. august 2007 Kjenner igjen hvert et ord. sender deg de aller varmeste klemmer jeg har.
Papira Mou Skrevet 10. august 2007 #19 Skrevet 10. august 2007 Så forferdelig trist!!!!!!! Ta vare på hverandre i sorgen... stor klem fra
Rusketuska Skrevet 10. august 2007 #20 Skrevet 10. august 2007 Har ikke logget meg på msn enda, men du vet jeg tenker masse på deg snuppa *tørker tårene dine så godt jeg kan* klem
Bæremeisen Skrevet 10. august 2007 #22 Skrevet 10. august 2007 Sender varme tanker og gode klemmer til deg og din familie. Ord blir noen gang fattige.... som nå... Ta vare på de gode minnene...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå