LINDA*** Skrevet 10. august 2007 #1 Skrevet 10. august 2007 Da blir det bare skrål! Og jeg som må trene opp nakken hans til 3mnds-kontrollen... Ender opp med at jeg må løfte han opp ellers blir det bare sutring. Har vært sånn i, ja, 1 mnd! Prøver like tålmodig hver eneste dag, men ingenting nytter. Har lagt håndkle under magen hans (råd fra HS), men det blir ikke noe greie på. æææ
Jeg vil hete anonym!!! Skrevet 10. august 2007 #2 Skrevet 10. august 2007 Hva hvis du legger deg på matta rett over han slik at dere får øyekontakt?? Skjønner hva jeg mener? Hode mot hode....kanskje det er litt mer spennende.
LINDA*** Skrevet 10. august 2007 Forfatter #3 Skrevet 10. august 2007 uff.. Har prøvd det. Men takk for tipset;) Har prøvd å dingle med en leke også... Men nei, da. Ikke interessert:(
Jeg vil hete anonym!!! Skrevet 10. august 2007 #4 Skrevet 10. august 2007 Prøvd å legge han ytterst på sofaen? slik at hodet er utenfor sofaen? Så kan du sitte nedenfor å prate med han?
LINDA*** Skrevet 10. august 2007 Forfatter #5 Skrevet 10. august 2007 Nei, du! Det har jeg ikke:) Da skal jeg sannelig prøve det! Får be pappan hjelpe til da:) Så det ikke blir helt feil, hehe... Vil ikke presse han til noe... Men. hjertelig takk for tips!
amstel Skrevet 11. august 2007 #6 Skrevet 11. august 2007 hei:) jeg lærte på helsestasjonen der jeg går, at en skal presse rompa nedi gulvet, da reiser hodet seg automatisk:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå