Gjest Skrevet 10. august 2007 #1 Skrevet 10. august 2007 Vi har planlagt bryllup neste år, venner og familie kjenner dato. Nå har jeg nylig blitt gravid og hvis alt går bra er terminen bare 2 mnd før bryllupet. Vi vil helst vente med å fortelle om graviditeten til alt er litt mere sikkert. Men har allerde resevert lokale til bryllupet. Men kanskje det er best å flytte datoen? Aner jo ikke hvordan formen er osv...Noen med erfaring???
Lykke(lig) Skrevet 10. august 2007 #2 Skrevet 10. august 2007 venninna mi giftet seg da barnet var 6 uker, det gikk veldig bra. Lykke til!
blimbaby Skrevet 10. august 2007 #3 Skrevet 10. august 2007 Hold bare på datoen du:) Når babyen er et par mnd har dere fått litt tid å omstille dere... men... få unnagjort mest mulig før termin... og sett bort en del til venner/ familie... du kan f. eks gå gjennom hvordan du vil ha det pynta og hvilke blomster du vil ha med ei venninne, og så får hun ansvaret for det, slik at du kan delta dersom du er i form til det... Slik at du får mest mulig tid til å kose deg med babyen og se fram til bryllupet istedenfor å være utslitt når dagen kommer...
Anonym bruker Skrevet 12. august 2007 #5 Skrevet 12. august 2007 Ei jeg kjenner hadde bryllup og dåp samtidig 3 mnd etter.. Tror ikke jeg ville ha gjort det.. men skal dere ha dåp også burde dere kanskje tenke når dere skal ha det i forhold til bryllupet..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå