Gå til innhold

3 hunder etterlatt i bil i 2 timer i solsteika igår....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Får så vondt at jeg blir sint. Eier var på IKEA i hele 2 timer og låste sine 3 hunder inn i bilen som sto parkert i solsteika i 26-27 varmegrader igår....da hun kom ut var de døde. Var trolig opp til 50 grader inni bilen.

Hvor egoistisk kan man bli?? Håper hundene døde fort, men dessverre vet jeg at en slik død er bare reneste tortur!!!

Huff...måtte bare få det ut, blir så trist når jeg leser sånt.

Videoannonse
Annonse
Gjest Ut på tur
Skrevet

Jepp forferdelig...

Som forbipaserende kan du faktisk knuse bilruta om du ser noe sånt om jeg ikke tar feil.

Skrevet

Det har du rett i...sambo gjorde det og reddet en hund i spania. Politiet ga han ros og eieren bot!

Skrevet

Oi, tror ikke jeg hadde turt å gjort det i utlandet nei.

Vet jo ikke hvilke lover & regler de har.

Hører jo nok om de nordmennene som er så uheldige å være på feil sted til feil tid, og får skikkelig problemer som ikke ville hent her til lands.

Skrevet

Hvor i landet var dette? verste jeg har hørt!!!! fyyyyyyyy.....

Skrevet

Fy så sint jeg blir!!!! Tenker på min lille engel! Setter henne alltid hjem med vann og åpnet vindu når jeg skal ut å handle i sommerværet!

Skrevet

Har hund selv, så jeg må bare si at jeg ble dårlig da jeg leste om det.

Fatter ikke at noen kan være så utrolig tankeløse. Gått og handlet i to timer !? Tre hunder i den varmen ?!

Det er en stor skam ! Og de skulle ikke bare blitt anmeldt. Men de skulle kommet i et register slik at de ikke kan bli hundeeiere en gang til!

Vi tar aldri med hunden vår i bil når det er varmt ute. Heller ikke ellers med mindre det faktisk er nødvendig. Liker ikke tanken på at hunden skal være aleine i bilen, gjerne på et kjøpesenter og en ikke har oversikten.

Enkelte folk er så frekke, eller så stygge mot dyr at det er ikke godt og vite.

Og en har lov og knuse ruten på en bil om en kommer i en slik situasjon !

Stakkars dyr!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...