Anonym bruker Skrevet 10. august 2007 #1 Skrevet 10. august 2007 Får så vondt at jeg blir sint. Eier var på IKEA i hele 2 timer og låste sine 3 hunder inn i bilen som sto parkert i solsteika i 26-27 varmegrader igår....da hun kom ut var de døde. Var trolig opp til 50 grader inni bilen. Hvor egoistisk kan man bli?? Håper hundene døde fort, men dessverre vet jeg at en slik død er bare reneste tortur!!! Huff...måtte bare få det ut, blir så trist når jeg leser sånt.
Anonym bruker Skrevet 10. august 2007 #2 Skrevet 10. august 2007 Hadde jeg gått forbi den bilen og vist at eieren var borte i 2 timer hadde jeg knust ruten og ringt dyrebeskyttelsen,samtidig som jeg hadde gitt eieren en skikkelig lekse om hvordan man behandler dyr... (lås han inne i bilen i 2 t uten noe som helst tilgang på luft vann ol, og se om han liker det... Tror pipen hadde tenkt seg om og fått en annen låt.
babyandme Skrevet 10. august 2007 #3 Skrevet 10. august 2007 Helt utrolig hvor tankeløse og egoistiske noen kan være altså.. stakkars hunder! :-(
babyandme Skrevet 10. august 2007 #4 Skrevet 10. august 2007 Og husk.. hunder har pels, noe som gjør det ENDA varmere i bilen...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå