melkekua™ Skrevet 10. august 2007 #1 Skrevet 10. august 2007 en ostekakebunn stå til avkjøling før man heller oppi godsakene?
~sjiraff~ Skrevet 10. august 2007 #2 Skrevet 10. august 2007 Til den er kald.. Heller du før kan du jo risikere at blandingen din smelter, og det blir neppe en særlig vellykket kake ;o) Går det treigt så sett den i kjøleskap eller fryser, da går det mye fortere.
Mi tesoro *220307* *101109* Skrevet 10. august 2007 #3 Skrevet 10. august 2007 Mener du selve kjeksen eller ostemassen? Jeg lar kjeksen stå i kjøleskapet til jeg er ferdig med å blande ostmassen. Så heller jeg ostemassen over kjeksen. Så lar jeg det stå til det ikke "disser" i formen lenger, til det er stivt og fingeren ikke forsvinner ned i massen når jeg trykker på den. Et par timer kanskje. Så heller jeg avkjølt gele over til slutt og lar det stå i kjøleskapet til det er stivt
melkekua™ Skrevet 10. august 2007 Forfatter #4 Skrevet 10. august 2007 Takk ) Lager ostekake for første gang i mitt liv! Håper den vil smake!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå