*Sirkeline*, Snuppa og Snippen Skrevet 10. august 2007 #1 Skrevet 10. august 2007 Sanger Regler Leker osv? Hvor gammel?
RompeRock Skrevet 10. august 2007 #2 Skrevet 10. august 2007 Jenta mi er 6 mnd. Jeg holder henne opp i lufta og senker henne fort ned,det er visst veeeldig gøy Og så har hun et par favorittsanger: "Mikkel Rev" og "Ved veien lå et hus". Og vi ser gjerne på lekene hennes sammen. Knitreleker og bøker som lager lyder er særlig morsomt. Ja, og så krølle sammen papir da. Særlig avispapir. Blir litt svarte fingre, men hurra for såpe og vann
Gjest Skrevet 10. august 2007 #3 Skrevet 10. august 2007 Mye herjing - snu oppned, leke fly og sånn ) Pleier å synge Brigg (Bare Egil Band) for ham...må snart lære meg noen barnesanger...hihi Kiling er en hit!
Anonym bruker Skrevet 10. august 2007 #5 Skrevet 10. august 2007 Synger Herjer (løfter i lufta, kiler, hopper, humper, tar på, klapper i hendene) Småprater Han ler veldig godt hvis jeg prøver å ta fra han hva han holder i og sier nei-nei-nei. Leker ikke hele tiden da, han må underholde seg selv på gulvet endel også.
ChriVil~stolt mamma~ Skrevet 10. august 2007 #6 Skrevet 10. august 2007 Gutten vår er 8 uker og er helt gal etter oppmerksomhet. Han elsker å synge, vi kan gå igjennom 30 sanger og han smiller og lager god lyder. Akkurat som om han vil synge mer. Ellers forteller jeg eventur og lager figurer med fingerne og varierer stemmen etter de ulike figurene. Selv om han ikke forstår alt er han kjempe interessert. F.eks. bukkene bruse... forsiktig stemme til lille bukken og litt skummel grov stemmer for trollet :-) Han ser på meg som om han var helt fasinert. Så danser vi til gode norske låter som vinsjan på kaja etc. Leker i baby gymmen, han blandt annet en bie som henger i den, så da lager vi bielyder og slår på det. Han syntes det er topp smiller slår løs på de :-) Innimellom prøver vi å trene magemusklene til mamma, da sitter vi på gulvet på rumpa med bena i kors, og Christian med hodet over skuldra så vipper jeg att og frem slik at magen jobber samtidig som vi synger sanger som ro ro til fiskeskjær. Han elsker det, og jeg får trent litt også. Snart skal vi begynne med mor og barn trening dvden vi ha kjøpt. Men han er litt liten for det enda.. Om en mnd tenker jeg :-)
Mammasin Skrevet 10. august 2007 #7 Skrevet 10. august 2007 -Vi lager lyder. Hoste og nyse er spesielt morsomt. -Opp i lufta -Late som hun faller -Lille petter edderkopp med bevegelser -Kile -Danse -Lese "bøker", har oppdaget at hun er mer interessert i skrift enn bilder. -Borte titt titt..litt tidlig men hun begynner å skjønne 7 mnd snart.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå