theafranord Skrevet 10. august 2007 #1 Skrevet 10. august 2007 med hvitost kaviar og agurk på......nam nam...koser meg nå... Hva synes dere er godt....uansett middag eller annet...
#mamsen m/ 2 skjønne smurfer# Skrevet 10. august 2007 #2 Skrevet 10. august 2007 å, det er driiit godt!!! jeg er i en liten periode hvor alt salt smaker godt!!! selv har jeg dilla på grovt brød med oliven"krunsj"/pate' fra glass med tomat og agurk på. NYYYYYYDELIG!!!! brødskive med nugatti og banan har jeg også dilla på må ha sukker i blodert vettu:) hehe
#mamsen m/ 2 skjønne smurfer# Skrevet 10. august 2007 #4 Skrevet 10. august 2007 Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!:-D det er nam-nam!!! prøv!!!
theafranord Skrevet 10. august 2007 Forfatter #5 Skrevet 10. august 2007 ok.... ;-) skal prøve jeg.....he he...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå