Gå til innhold

deilige nybakte rundstykker..........


Anbefalte innlegg

Skrevet

med hvitost kaviar og agurk på......nam nam...koser meg nå...

 

Hva synes dere er godt....uansett middag eller annet...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

å, det er driiit godt!!!:) jeg er i en liten periode hvor alt salt smaker godt!!!

selv har jeg dilla på grovt brød med oliven"krunsj"/pate' fra glass med tomat og agurk på. NYYYYYYDELIG!!!!

brødskive med nugatti og banan har jeg også dilla på:) må ha sukker i blodert vettu:) hehe

Skrevet

nugatti og banan sammen????

Skrevet

Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!:-D det er nam-nam!!! prøv!!!:)

Skrevet

ok.... ;-) skal prøve jeg.....he he...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...