Tjukkemagen *m/jente 1.mai* Skrevet 10. august 2007 #1 Skrevet 10. august 2007 Noen som har det på samme måte? Samboeren min har lett for både å gå og snakke i søvne, og jeg er vant til at han veiver og prater litt, men da pleier jeg å vekke ham og si at han drømmer, så blir han rolig. Men de siste 5 nettene så har jeg våknet flere ganger av at han er veldig urolig, og vrir seg mye. Jeg får ikke sove igjen etterpå. I natt ville jeg vekke ham litt forsiktig, men han spratt opp og HYLTE at jeg kilte ham og var helt vill....inntil han skjønte han hadde drømt.(Han hyler ikke til meg sånn til vanlig) Jeg ble først litt redd for han ble så utav seg, og deretter lei meg for å ha skremt ham. Men jeg kan ikke sove ved siden av ham om det fortsetter slik. Han er alltid veldig trøtt om morgenen, ikke rart han er så utslitt som han holder på om natta. Hva kan jeg gjøre for å hjelpe ham, og meg?
lizzie81-jente08-termin:050110 Skrevet 10. august 2007 #2 Skrevet 10. august 2007 Det kan kanskje være greit å høre med legen om han kan bli utredet på en søvn-lab..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå