=)mamsen=) Skrevet 10. august 2007 #1 Skrevet 10. august 2007 .. i dag! Han ble helt spinnvill! Hehe, tydligvis det beste han noen gang har smakt. Søren at jeg ikke hadde filmkamera da. Hihi, morsomt syn;-)
Jeg vil hete anonym!!! Skrevet 10. august 2007 #2 Skrevet 10. august 2007 er du gal??? hehe....ja, gutten min fikk smake kake her en dag også...øynene hans gikk i kryss av ren ekstase!!
RompeRock Skrevet 10. august 2007 #3 Skrevet 10. august 2007 Herregud! Kake! Jenta mi skal ikke få kake før hun er 5 år. Minst! Tenk på alt det sukkeret da. Snakker om assa! Hehehehehehehehehehehe ) Kødda. Tenker han ble happy pappy da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå