2barnsmor Skrevet 10. august 2007 #1 Skrevet 10. august 2007 jeg har så utrolig vondt i lysken da jeg går. Hva er dette . Jeg er i uke 35 da jeg var i byen tidligere i dag stakk det skikkelig til i skjeden så jeg måtte stoppe opp og huke meg litt sammen for det var så vondt. Jeg har planlagt og reise Tronhjem i dag. Skal kjøre bil. Det er ikke vondt å sitte så det går bra. Bare lurer på om det kan være noe på gang for jeg har til tider murring nederst i magen og litt i ryggen . Hadde dere turt og reiset eller. Det er jo 5 uker til jeg skal ha så jeg føler at man kan jo ikke sitte og vente at det skal skje noe så lenge før.
Entil? Skrevet 10. august 2007 #2 Skrevet 10. august 2007 hei;) jeg hvet at vennina mi var plaget med smerter i lyskeområdet når hu var gravid sånn på slutten,og til henne var det visst ei sene som snurpet seg sammen,nesten slik som leggkramper,men bare helt oppe i lysken,skikkelig vondt,men ikke farlig...hvet ikke om det kan være det samme for deg??
anne40 Skrevet 10. august 2007 #3 Skrevet 10. august 2007 Har d på samme måten, har hatt d i ei ukes tid nå. Er i uke 37. Mest sannsynlig er d bekkenet, som `jobber`med å forberede seg til fødselen. (iflg JM)
Celene -2.09.07~*HØYGRAVID*~ Skrevet 10. august 2007 #4 Skrevet 10. august 2007 hmm.. det er nok bare bekkensmerter og kanskje litt nedpress... jeg ville nok dratt.. husk bare helsekortet.. dersom noe skulle skje
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå