Gå til innhold

Har så utrolig vondt i lysken . ( svar fort)

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg har så utrolig vondt i lysken da jeg går. Hva er dette . Jeg er i uke 35 da jeg var i byen tidligere i dag stakk det skikkelig til i skjeden så jeg måtte stoppe opp og huke meg litt sammen for det var så vondt. Jeg har planlagt og reise Tronhjem i dag. Skal kjøre bil. Det er ikke vondt å sitte så det går bra. Bare lurer på om det kan være noe på gang for jeg har til tider murring nederst i magen og litt i ryggen . Hadde dere turt og reiset eller. Det er jo 5 uker til jeg skal ha så jeg føler at man kan jo ikke sitte og vente at det skal skje noe så lenge før.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei;)

jeg hvet at vennina mi var plaget med smerter i lyskeområdet når hu var gravid sånn på slutten,og til henne var det visst ei sene som snurpet seg sammen,nesten slik som leggkramper,men bare helt oppe i lysken,skikkelig vondt,men ikke farlig...hvet ikke om det kan være det samme for deg??

Skrevet

Har d på samme måten, har hatt d i ei ukes tid nå. Er i uke 37. Mest sannsynlig er d bekkenet, som `jobber`med å forberede seg til fødselen. (iflg JM)

Skrevet

hmm..

det er nok bare bekkensmerter og kanskje litt nedpress...

jeg ville nok dratt.. husk bare helsekortet.. dersom noe skulle skje :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...