Ranveig R Skrevet 10. august 2007 #1 Skrevet 10. august 2007 Kva seier ein snegl som sit på ryggen til ei skilpadde?? WHEEEEEEEEEEEEEEEEEE! Kanskje berre meg som synest den er vanvittig morsom ;-D *trur eg dør på meg*
Gjest Skrevet 10. august 2007 #2 Skrevet 10. august 2007 Hahahahahaha! Ser for meg en glad liten snegl med vind i håret...eller tentaklene, da. (Det heter vel tentakler??) En annen bra en; Hvorfor kan ikke jeg drite når kvadrat?
Gjest Skrevet 10. august 2007 #3 Skrevet 10. august 2007 ........og hvorfor kan ikke jeg pule når Pave Paul Johannes den annen?
RompeRock Skrevet 10. august 2007 #4 Skrevet 10. august 2007 Hahahahahaha ) Artig bøying av ordet pule da. "Paul", hihihi
Nit@™ Skrevet 10. august 2007 #5 Skrevet 10. august 2007 Hi hi.. Ingenting er som en god vits... eller 10 ) Kunde: Heisann, jeg har et problem med Word. Brukerstøtte: Okey, hva slags problem? Kunde: Vel, jeg skrev inn tekst og så plutselig forsvant alt sammen! Brukerstøtte: Bare forsvant? Kunde: Ja. Brukerstøtte: Hvordan ser skjermen din ut nå? Kunde: Den viser ingenting, sier jeg jo! Jeg får ikke skrevet en eneste bokstav! Brukerstøtte: Kan du flytte markøren rundt på skjermen? Kunde: Det er ingen markør. Som sagt, jeg får ikke skrevet noen ting! Brukerstøtte: Har monitoren din en strømindikator? Kunde: Hva er en monitor? Brukerstøtte: Det som ser ut som en tv. Har monitoren et lite lys som sier om den er slått på? Kunde: Jeg vet ikke. Brukerstøtte: Ok, se på baksiden av den tv-lignende skjermen, så finner du en strømkabel som går inn i skjermen . Ser du den? Kunde: (lyden av fomling) Ja, jeg tror det! Brukerstøtte: Topp! Følg ledningen, og se om den er plugget i stikkontakten. Kunde: (mer fomling) Ja, det er den! Brukerstøtte: Da du var bak monitoren, så du om det var en annen kabel der også? Kunde: Nei... Brukerstøtte: Vel, det skal det være. Du må titte på baksiden igjen og finne den andre ledningen. Kunde: (Pause) Her er den! Brukerstøtte: Følg den, og finn ut om den er plugget skikkelig inn i computeren din. Kunde: (Fomling) Hrmmmf, jeg rekker den ikke... Brukerstøtte: Okey, ser kabelen i det minste ut som om den er skikkelig på plass? Kunde: Nei. Brukerstøtte: Hvis du lener deg ekstra langt bak da? Kunde: Å nei, det er ikke på grunn av vinkelen, det er fordi det er så mørkt her. Brukerstøtte: Mørkt? Kunde: Ja, kontorlyset er ikke på, så det eneste lyset her er lyset fra vinduet. Brukerstøtte: Okey, skru på kontorlyset, da! Kunde: Jeg kan ikke. Brukerstøtte: Kan ikke? Hvorfor det? Kunde: For strømmen har gått! Brukerstøtte: Javel ja.. Da må du nok pakke sammen maskinen og levere den tilbake til der du kjøpte den Kunde: Åh? Virkelig? Er det så alvorlig? Brukerstøtte: Ja, det er det. Kunde: Hva skal jeg si til dem da? Brukerstøtte: Du kan si at du er alt for ¤%"%# DUM til å ha en PC
Gjest Skrevet 10. august 2007 #7 Skrevet 10. august 2007 Hehehehe...den historien skal etter sigende være sann....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå