Lille søtnos Skrevet 10. august 2007 #1 Skrevet 10. august 2007 Smurfen snur seg så mye i sengen at hodet stadig dunker inn i sprinklene. Det er ikke godt for henne, og noen ganger våkner hun av det. Vi har en vanlig sprinkelbeskytter, men den er langt fra tykk nok. Har lurt på å sy trekk på tykk skumgummi, men jeg har ikke lett tilgang på symaskin, så jeg lurer på om det er noen som vet om noe som kan kjøpes og som er tykt nok?
Jeg vil hete anonym!!! Skrevet 10. august 2007 #2 Skrevet 10. august 2007 Jeg har en som er relativt tykk (tror jeg) som er kjøpt hos fru Lyng. Koster 498,- eller noe. Tror den er tykkere enn andre jeg har sett. Dra å sjekk den, du
Lille søtnos Skrevet 10. august 2007 Forfatter #3 Skrevet 10. august 2007 Ja, det kan jeg gjøre. Tror du den er tykk nok til å ta av for litt dunking?
Jeg vil hete anonym!!! Skrevet 10. august 2007 #4 Skrevet 10. august 2007 Jeg opplever den som relativt tykk. Hvertfall tykkere enn de som selges på jysk o.l Prøv, de har litt ulike sorter på Fru Lyng...
Gjest Skrevet 10. august 2007 #5 Skrevet 10. august 2007 Du kan også gå inn på www.sykroken.net Tipper en av damene der kan sy akkurat det du vil ha til deg, til en billig penge. De lager egne ting, og lager ting på bestilling
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå