Gjest Skrevet 10. august 2007 #1 Skrevet 10. august 2007 Har fått lånt meg The Grudge 2 og An Amercian Haunting! Ser ut til å bli skikkelig drittvær ikveld også - perfekt for skrekkfilmtitting! :oD Herren i huset (som syns skrekkfilm er "SÅ teit") skal jobbe til 03 inatt, så da rekker han akkurat hjem til da jeg trenger trøst hihihi
Gjest Ultemecia&Mikrovampyren Skrevet 10. august 2007 #2 Skrevet 10. august 2007 Ser du på japanske filmer? Har sort belte i japansk horror :Pom du er interessert
Gjest Ultemecia&Mikrovampyren Skrevet 10. august 2007 #3 Skrevet 10. august 2007 asiatiske.. og ikke de blockbusteren som ringu osv..
*Kleopatra Skrevet 10. august 2007 #4 Skrevet 10. august 2007 Jeg også skal kose meg i kveld, har kjøpt nachosingredienser og sjokolade, kan nesten ikke vente med å få mini til sengs, hehe! Samboeren er på firmatur, så skulle det bare mangle. Satser på at det går noe bra på Tv1000. Er imponert over deg som tør å se skrekkfilm alene, det hadde ikke jeg turt! Enjoy:)
Gjest Skrevet 10. august 2007 #5 Skrevet 10. august 2007 Prøvde sånn halvhjerta å se en koreansk skrekkis...husker ikke hva den het. En hjemsøkt familie med masse skumle ting i kulissene. Syns det ble for mye "kunst og teater" og for lite "BØØ!" hehe Men vil gjerne lære å like asiatisk film, skjønner jo på nerdekompisen min at jeg går glipp av endel... Likte The Ring 1 & 2, jeg da...
Gjest Skrevet 10. august 2007 #6 Skrevet 10. august 2007 Moro å bli skremt litt, hihi Nachos...mmmmmmmmmmmm...*kikke over mot butikken*
Gjest Ultemecia&Mikrovampyren Skrevet 10. august 2007 #7 Skrevet 10. august 2007 De japanske? Du burde se wishing stairs, og visitor q.. den siste er vel ikke skrekkfilm men passe syk for det..
Gjest Skrevet 10. august 2007 #8 Skrevet 10. august 2007 Moro! Da skal jeg se om de fins på brafilm.no! Så de amerikanske *rødm*....
Gjest Ultemecia&Mikrovampyren Skrevet 10. august 2007 #9 Skrevet 10. august 2007 jeg tror faktisk visitor q er bannlyst i norge ellers bør du se sympathy for lady vengeance, oldboy.. me ndet er ikke skrekk da.. hehhehe
Gjest Skrevet 10. august 2007 #10 Skrevet 10. august 2007 Fant Wishing Stairs Hvorfor bannlyst? Var på kino og så Planet Terror...elsket den! Splatterfilm de luxe!
Gjest Ultemecia&Mikrovampyren Skrevet 10. august 2007 #11 Skrevet 10. august 2007 Hahahha fordi den er så sykt syk den er skikkeli sjuk.. det mener jeg.. haha den var virkelig koko
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå