Gå til innhold

Hva har du i stellevesken til babyen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Snart 6 uker: Skift til baby (bukse, body,sokker, genser) Skift til mor, (genser og singlet), ammeinnlegg, kluter, våtservietter, Zinksalve, babyolje, stellekrem, bleier, gulpeklut, lite tynt teppe, bind til meg (renselsen er ikke heelt ferdig), myggnett, regntrekk og sånn stellematte man bretter ut. Har ikke så stor stelleveske altså, selv om det hørtes sånn ut nå. Har stort sett med digitalkamera også, for er så praktisk å dytte mine ting oppi den veska også så slipper jeg å ha med egen veske, for jeg hater å gå med veske!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Glemte PureLan, poser, antibac, smokk og lommebok :)

Skrevet

Oslomor: Hva gjør du om ungen tisser igjennom etc da..? Siden du ikke har med deg no skift..

Skrevet

min. 5 bleier men skal vi være ute hele dagen legger jeg i noen ekstra i tillfelle mye bæsj.

ekstra klesskift. vaskeservietter, salve. siklesmekke.

dette er fast. han er snart 9 mnd men dette har vært fast hele veien.

nå siden det er sommer har jeg både sommer klar og vanligeklar til gutten i tillfelle værendringer også.

vurderer altid hvor lenge viskal være avgårde. trenger vi ta med mat så gjør vi det er det bare en snartur ut og jeg vet at vi er hjemme før neste måltid så tar jeg ikke med mat.

Skrevet

I diapees & wipees´en har vi 3 bleier, 1 pk våtservietter og ett engangsunderlag. Skal vi være borte en stund, tar jeg med et skift i veska. Selve stelleveska tar jeg bare med hvis vi skal være borte en hel dag eller over natten :-)

Skrevet

-4-5 bleier

-to skift fra innerst til ytterst

-håndkle

-flanellklut

-gulpekluter

-våtservietter

-smekker

-noen leker

-liten tolettmappe vi fikk på sykehuset med olje,salve osv

-mat hvis vi skal være en stund borte

sjelden vi får bruk for alt men føler vi må ha det med tilfelle.

er 6mnd

Skrevet

Julie Angelica er 13,5 mnd snart og i stellebagen har vi:

4-5 bleier.

en våt klut og noen tørre kluter.

ett skift, sokker, bukse, body/genser og jakke hvis det er kaldt.

våtservietter

sinksalve

tar alltid med mat, drikke og youghert hvis vi skal være borte lenge.

helseboka.

og en smokk (som hun aldri vil ha)

stellematte (følger med stellebagen)

Skrevet

5 bleier, 1 håndkle, 4 kluter, hele smokkesamlinga, 1 skift, 1pk våtservietter, 1 stellematte.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...