Gjest Ultemecia&Mikrovampyren Skrevet 10. august 2007 #3 Skrevet 10. august 2007 si det si det si det si det
Gjest Ultemecia&Mikrovampyren Skrevet 10. august 2007 #5 Skrevet 10. august 2007 jeg har tenkt lenge p den altså.. siden den kom ut jeg bare klrer ikke.. så nå er jeg sur
RompeRock Skrevet 10. august 2007 Forfatter #6 Skrevet 10. august 2007 Uff da! Må vel si det da. Dotten til knotten :oD Mamma som fortalte den på tlf i går. Ble nesten litt flau jeg ... ;o))
RompeRock Skrevet 10. august 2007 Forfatter #9 Skrevet 10. august 2007 Hihi, ja var ganske morsom. Men ble litt flau da mamma sa "musa til myggen". Jeg lata først som jeg ikke forsto ... hahahaha. Helt til hun sa: "Ja, du vet vel hva som kalles for musa?" "Ehhh, joda, mamma" :oDD
Gjest Ultemecia&Mikrovampyren Skrevet 10. august 2007 #10 Skrevet 10. august 2007 HAHAHH!!!! ahahahahahahahaehahheaheh elsker sånn humor hahahahahaha
RompeRock Skrevet 10. august 2007 Forfatter #11 Skrevet 10. august 2007 Hihihihihihi, nå ble jeg lattermild :oD Sjekka tråden "Nok en fredagsvits"? Hahahahhaha, endelig noe å le av her inne
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå