Anonym bruker Skrevet 10. august 2007 #1 Skrevet 10. august 2007 Har i 2 dager hatt vondt i magen, er kvalm og løs mage. Spiste for 3 dager siden et karbonadesmørbrød på en restaurant. Oppdaget etter at jeg hadde spist noen biter at karbonaden ikke var varm i midten, men det var i utgangspunktet sånn frosen ferdigstekt karbonade som skal varmes opp, så den var ikke rå. Lot være å spise opp resten da..Kan jeg ha bli smittet av noen skumle matforgiftningsbakterier? Huff blir så bekymret for den lille når jeg er så kvalm, har magesmerter og løs mage. Orker ikke å gå til lege heller, da jeg føler meg litt hysterisk. Er det noen som vet om for mye mavesyre kan gi disse symtomene? Kjenner nemlig at jeg har hatt mye halsbrann de siste dagene.
Gjest Ut på tur Skrevet 10. august 2007 #2 Skrevet 10. august 2007 Dersom du har spist farlige bakterier bør du jo absolutt oppsøke lege.
Piipii Skrevet 10. august 2007 #3 Skrevet 10. august 2007 Hadde du blitt matforgiftet hadde du nok blitt sykere. Jeg har blitt det noen ganger og tro meg, man tror man skal dø. Syns det heller høres ut som du er gravid jeg, hehe. Er akkurat sånn jeg har det i perioder også. Men nå er ikke jeg noe ekspert, så ring føden hvis du er bekymret:)
Anonym bruker Skrevet 10. august 2007 #4 Skrevet 10. august 2007 Ja har også tenkt på at det kanskje bare er magen og tarmene som blir pressa på. Tenker at hvis det var listeria eller tokso så ville jeg vel heller ha hatt influensasymptomer. "Vanlig" matforgiftning er vel i utgangspunktet heller ikke farlig for babyen.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå