Guttemamman:-) Skrevet 10. august 2007 #1 Skrevet 10. august 2007 Henger de inni eller utenpå vinduskarmen?Og dersom de er inni hvor langt inn henger de?Kant i kant med listene eller lenger inn mot vinduet?
Mamma`n til Jens Olliver Skrevet 10. august 2007 #2 Skrevet 10. august 2007 Har ikke hengt opp mine enda. Men jeg skal ha den inni vinduet. Kant i kant med listene. Jeg har 4 veldig smale vinduer å for at det ikke skal bli for mye gardin styr der har jeg gjort dert på denne måten.
Bella Donna Skrevet 10. august 2007 #3 Skrevet 10. august 2007 Jeg har liftgardiner i alle varianter. På kjøkkenet henger de innenfor karmen. Ikke så vedig langt inn, da. Synes egentlig det er finest med de som henger utenpå. Blir litt lunere, på en måte.
Chanelle med ♀♂♂♂ Skrevet 10. august 2007 #4 Skrevet 10. august 2007 Inni, nokså nært vinduet. Veldig stilrent og pent:0)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå