Gå til innhold

Dere som har liftgardiner....


Anbefalte innlegg

Skrevet

Henger de inni eller utenpå vinduskarmen?Og dersom de er inni hvor langt inn henger de?Kant i kant med listene eller lenger inn mot vinduet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har ikke hengt opp mine enda. Men jeg skal ha den inni vinduet.

Kant i kant med listene. Jeg har 4 veldig smale vinduer å for at det ikke skal bli for mye gardin styr der har jeg gjort dert på denne måten.

Skrevet

Jeg har liftgardiner i alle varianter. På kjøkkenet henger de innenfor karmen. Ikke så vedig langt inn, da. Synes egentlig det er finest med de som henger utenpå. Blir litt lunere, på en måte.

Skrevet

Inni, nokså nært vinduet.

Veldig stilrent og pent:0)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...