Gå til innhold

vær så snill, se her litt noen....

Anbefalte innlegg

Skrevet

hadde siste mens fra ca 4-5-6 desember..(hadde veldig uregelmessig mens), og tok pos grav-test 17 januar (litt utydlig), ul 19 jan -tom livmor -legen mente j måtte være gravid utenfor livmora. ny ul 23 januar, en liten plommesekk uten hjertelyd, ca 3-4 uker på vei....var hos to leger, begge sa d samme....unnfangelse rundt 31 des - 02 jan...

men altså -hele syklusen min er jo superfucka... nå er j da 32+3 på vei ( ble flytta 6 dager tilbake på ul i uke 18)....stor sjanse for at j blei gravid rundt 12 des????

Anonym

Anonym

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei! Jeg hadde siste mens 5. jan og har ultralyd-termin 15. oktober, noe jeg selv mener er litt sent (ca en uke). Det gjør at jeg er 31+0 i morgen. I vårt tilfelle vet jeg når vi hadde sex, det var 13., 24. og 15. jan, men befruktningen kan jo ha skjedd inntil en uke etter det. Helt på jordet kan du jo ikke være når du antyder 12. desember, i hvert fall, selv om det selvsagt er uuuurettferdig at du er kommet så mye lenger enn meg med siste mens på samme dato. Er jo kjempestor forskjell på 30+6 og 32+3 - ikke minst veldig stor forskjell på når permisjonen starter... klage, klage!

Skrevet

Hei!

Jeg er 32+5 i dag og hadde eggløsning 10. januar, hadde sex annenhver dag uken før og hver dag de siste tre dagene før, ikke på selve eggløsningsdagen og ikke på 2 uker etter det.

Første dag av siste mens 24. des.

Bare så du har noe å sammenlikne med ;-)

Jeg fikk termin 01.10.

:-)

Skrevet

Hei, jeg hadde siste mens 3.desember, har termin 16.september (dvs er 35 uker på vei nå omtrent). Aner ikke når barnet er unnfanget dessverre. Men jeg tok positiv test (ingen tvil om at den var positiv) 5.januar, og alle ultralyder både tidlig og senere i svangerskapet gir termin i midten av september. Min mens var også veldig uregelmessig - hadde fått igjen mensen etter første fødsel i oktober, og ble gravid da en gang i desember (men før 22.desember - det er jeg helt sikker på).

Sædcellene kan jo leve en stund inne i deg, og det kan gå en stund før egget fester seg så det er jo veldig usikkert når den sitter. Er det flere mulige fedre inne i bildet så er vel det eneste 100% sikre å ta en dna test av barnet etter fødselen vil jeg tro.

Dette var kanskje ikke til noen hjelp - men det viser jo også at menstermin definitivt ikke er til å stole på i og med vi hadde siste mens samtidig og har termin nesten 3 uker unna hverandre....

Skrevet

legen min "laga" ny mens til m da...han sa at 1 dag i siste mens burde væert 19 des...skjønner ikke helt dette j ;o)

greia er at hvis j ble gravid ca 12 des, er barnefaren x-en min å ikke min nåværende samboer...d er jo littt kjipt da...

var på så mange tidlige ul-er som overhodet mulig for få stadfesta unnfangelsesdaton mest mulig korrekt...;o)

derfor j lurer...

Skrevet

Merkelig at det er så stor forskjell...

Jeg er 32+1 i dag og hadde positiv el-test 9.januar. Vi hadde mye sex særlig før og under el. Første dag av siste mens var 30. des. Jeg har termin 6.oktober. :-)

Skrevet

ifølge terminkalkulatorn på babyverden, skulle mensterminen din være 14 oktober da...så du er vel ikke såå langst ute å kjøre med 1 dag i diff?? ;o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...