Gå til innhold

3,5 uke etter IKM og fortsatt neg test og ingen TR!! Blir gaal!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei alle sammen!

Det er fire uker siden IKM på tirsdag. Tok en test i dag igjen, og den var negativ.

Er det noen som kan svare meg på om all håp er slutt på at jeg kan være gravid, og at dette bare er tull med syklus etter p-pilleslutt??

Hvor lenge kan man gå gravid å ha negativ test?

Skal til lege på tirsdag, orker ikke å gå i uvissheten lengre..... Egentlig kunne bare TR komme så jeg kunne starte på ny pp.... Skjønner ingenting. Blir jo gal av mindre....:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei du....skjønner din frustrasjon.Men greit å gå til legen å få et sikkert svar. Der kan de ta blodprøve i serum og få et sikkert svar antar jeg :)

Noen gravide produserer lite hcg (graviditetshormon) så ikke alltid det slår ut på testen og derfor testen blir negativ . Kjenner ei hvor testen ikke slo ut før hun var 4 mnd på vei......så man skal ikke stole blindt på de testene :)

Jeg mener det er tull med syklus etter p-pilleslutt......man hører jo ofte om de som har blitt gravide uten å hatt mens etter p-pille bruk.

Lykke til på tirsdag ;O) håper det går din vei:)

Skrevet

Har du foressten noen symtomer på graviditet da???

Skrevet

Er det noen som vet om man kan se om man er gravid ved å kun bruke el?

Skrevet

Takk for et godt svar:)

Har hatt en periode med kramper i leggene. Ellers hodepine, svimmelhet,humørsvingninger,oppblåst mage, og drømmer syke drømmer.

Har også vært litt kvalm, men vet ikke om det kan komme av d...De andre symptomene kan jo også komme av andre ting og så...nei jeg vet ikke. Må nok bare vente å se til tirsdagen...:)

Blir bare så skrull av å ikke vite... ;)

Takk igjen for svar:)

Skrevet

Heisann!

Jeg kan ikke svare om du er gravid eller ikke, men jeg kan fortelle hva som skjedde meg.

Da jeg sluttet med ppiller gikk det noen og 60 dager før jeg fikk mensen tilbake.

Etter det har mine sykluser vært mellom 29 og 33 dager,

Den blir bare kortere og kortere for hver prøveperiode.

Er i 4 pp nå!

Men for all del, håper du er gravid!

Lykke til :)

Skrevet

hei :) Jeg var i samme situasjon som deg. Var 22 dager over ikm før tanta kom (dagen etter jeg bestilte legetime..) Kunne spart meg for alle pengene til graviditetstest ;) Men det kan du godt hende du er gravid da.

Vi får krysse fingrene!!!

Men vet følelsen av å ikke vite. Håper tiden går fort. klem

Skrevet

Ja du skal se at tanta kommer etter at jeg har vært hos legen :)

Men om det er det som skal til..hehehe... så er det helt greit,

for nå vil jeg at hun skal komme:)

Krysser fingrer og tær for deg og!!!

Klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...