*Bluberrypai*og 3 prinsesser=) Skrevet 10. august 2007 #1 Skrevet 10. august 2007 .....med hjem fra Houston til meg og jentene når han drar dit om en uke???
*Bluberrypai*og 3 prinsesser=) Skrevet 10. august 2007 Forfatter #2 Skrevet 10. august 2007 Ingen som har noen ideer???
Gjest Ultemecia&Mikrovampyren Skrevet 10. august 2007 #3 Skrevet 10. august 2007 conversesko er billig. klær og sko generelt
vårspiren Skrevet 10. august 2007 #4 Skrevet 10. august 2007 Min samboer har kjøpt masse fint tøy (spesielt kjoler) til jenta vår når han har vært i statene. Ellers har vi kjøpt speilrefleksen der, andre tekniske duppeditter som i-pod o.l. OTH vognen er betraktelig billigere der over. Tja, det er vel mye man kan kjøpe men det er jo greit å skaffe seg noe man trenger. Hva ønsker du deg da?
*Bluberrypai*og 3 prinsesser=) Skrevet 10. august 2007 Forfatter #5 Skrevet 10. august 2007 Vet ikke hva jeg ønsker meg. Vil bare gjerne ha noe som ikke går å få kjøpt her=)=) Han har ikke mye tid til shopping da han skal jobbe mye, så klær tror jeg ikke det blir =( Vogn skal han nok kjøpe....Endere Baby Trend Sit-n-stand, Joovy Caboose Stand-on, Graco Quattro Tour Duo eller Combi Counterpart. Huff, tenker og tenker men kan ikke komme på noe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå