Gå til innhold

Babyline

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har noen kjennskap til disse produktene ? Har sett at Babyline har kommet best ut på de aller fleste tester som er gjort på babyprodukter.

Det jeg luere på er, om noen har brukt disse produktene ? Hvordan er lukten ? Jo mindre lukt dess bedre mener jeg =) Setter stor pris på svar! Og, noen som vet hvor man får kjøpt babyline sine produkter ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg bruker litt Babyline, lukter ikke noe synes jeg. Kjøpt på apoteket (husker ikke hvilken kjede dessverre). Jeg har brukt Babyline bad, sinksalven og nå i det siste hudkremen. Godt fornøyd med produktene.

Skrevet

Vi brukte Babyline sin olje då småen var bitteliten, og etter kvart har vi og brukt "bad" (så han får skum i karet) og shampo, samt solkremen.

Luktar fint lite.

Du får kjøpt produktene i babyutstyrsbutikkar, men eg anbefaler å kjøpe dei på SparKjøp (om du har det i nærleiken), der er prisane langt bedre :o)

Skrevet

Vi har brukt dem hele veien på storebror som er tre: zinksalve, olje, badesåpe, shampoo og solkrem.

Det lukter ikke av produktene og jeg synes de er veldig bra.

Du får kjøpt dem på apoteket, men jeg husker ikke på hvilken kjede. Jeg vet de har dem på apoteket på Ullevål sykehus om det hjelper deg.

Skrevet

Varsel bruker også den typen. Men det har vell med hvem som sponser dem å gjøre?

Apotek1 selger hvertfall babyline :)

Har også sett dem i en del helsekostbutikker.

Skrevet

super bra merke!! jobber med de minste i barnehage, og babyline er det beste merket jeg har vært borti.. eneste jeg har å utsette på er at babyoljen for noen kan lukte litt tran.... lukt, så skjønner du kanskje hva jeg mener;) men fordelen er at det er uparfymert (ironisk nok..hehe)! det er egntlig det viktigeste....hvertfall for meg...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...