Anonym bruker Skrevet 10. august 2007 #1 Skrevet 10. august 2007 Jeg er 32+1 og har begynt å få vonde kynnere. Kjennes ut som menssmerter når de kommer. De varer ikke lenge, kanskje et halvt min og kommer ikke regelmessig selv om jeg opplever det opptil flere ganger daglig. Jeg har hatt kynnere før, men de har aldri vert vonde. Jeg er førstegangs og lurer på om dette er normalt, eller om jeg burde ringt jordmor? Er jo noen uker til jeg er fødeklar enda..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå