Gå til innhold

Trøske/sopp og farris.....


Anbefalte innlegg

Skrevet

Tror lillegutt har fått trøske. Har et hvitt belegg på tunga. Ble rådet å smøre på blå farris med en q-tips. Det skal visstnok ta bort soppen, men tar riktignok lengre tid enn det midlet man kan få på resept. Men har hørt at det er hardt til magen så tenkte å prøve med farris først. Noen som har hørt om eller har noen erfaringer omkring dette?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg brukte det en stund på knøttet. Han hadde nesten ikke noe belegg, men det som var forsvant etter en uke kanskje :)

Skrevet

morgen og kveld...også midt på dagen når jeg husket på det :)

Skrevet

Jeg kjøpte corsodyl reseptfritt på apoteket. Dette var effektivt og trøsken forsvant fort.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...