Anonym bruker Skrevet 10. august 2007 #1 Skrevet 10. august 2007 Dere som brukte P-piller før graviditeten, men har valgt Cerazette nå mens dere ammer, har det gått bra? Jeg brukte trionetta i sikkert 10 år før vi bestemte oss for barn, og jeg hadde ingen problemer med å bruke p-piller. Men nå ammer jeg, og da går ikke vanlige p-piller, pluss at vi kan tenke oss å prøve på nr.2 når lillegutt er ca 1.år så spiral og andre mer langsiktige alternativer passer ikke helt. Så jeg har tenkt å prøve Cerazette.
mamma >to gull Skrevet 10. august 2007 #2 Skrevet 10. august 2007 Jeg har også alltid brukt trionetta og aldri hatt problemer/bivirkninger. Jeg begynte med Cerazette for 2 mnd siden og (bank i bordet) ikke hatt en eneste bivirkning.. De sier jo det at det kan være en del bivirkninger med de bl.a blødninger i hytt og pine, men det er jo individuelt.. :-)
Alba44 Skrevet 10. august 2007 #3 Skrevet 10. august 2007 Jeg har god erfaring med cerazette. Ingen spes.bivirkninger.
Anonym bruker Skrevet 27. august 2007 #5 Skrevet 27. august 2007 jeg fikk alle bivirkninger+ flere alvorlige, som er på vei i rapport til helsemyndighetene... blødde kostant også forresten, så kan jo si at pillen funket som prevansjon ja... men jeg vil tvert i mot (de andre som har svart) ADVARE mot å bruke den, da basert på mine egne erfaringer, vi er alle forskjellige da, men det var min erfaring- et helvete uten like...
Mor Monsen Skrevet 27. august 2007 #6 Skrevet 27. august 2007 Ingen negative erfaringer med bruk av Cerazette. Har brukt dem i 5 mnd. nå.
1 gutt og 2 jenter:) Skrevet 27. august 2007 #7 Skrevet 27. august 2007 Jeg har heller ikke hatt noen plager med de...har brukt de litt under 2 mnd.
Anonym bruker Skrevet 27. august 2007 #8 Skrevet 27. august 2007 Fikk noen bivirkninger ja. Vektøkning osv. Og Blødde helt villt. Ikke noen system i menstruasjonen i det hele tatt. Kunne blø i mange uker i slengen for så å få et oppholdpå ett par uker så blø i en uke igjen og opphold i nesten to mnd, og slik bare fortsatte det. Jeg er sluttet å ta de nå, orka ikke mer.
Gjest Skrevet 27. august 2007 #9 Skrevet 27. august 2007 cerazette har bare vert positiv fra min side.. har ikke fått mensen eller noen ting..
Gjest Skrevet 27. august 2007 #10 Skrevet 27. august 2007 Jeg brukte også trionetta i mange år, nå bruker jeg Cerazette Ingen bivirkninger hos meg heller og det positive er at jeg ikke har fått mensen igjen, nå er det 5 mnd siden snuppa ble født:)
Anonym bruker Skrevet 27. august 2007 #11 Skrevet 27. august 2007 Jeg har brukt Cerazette i snart to år og den eneste bivirkningen jeg har merket er at jeg bare har blødd en gang og det var i løpet av den første måneden. Så jeg fortsetter med den selv om det er over et år siden jeg ammet ;o)
Anonym bruker Skrevet 27. august 2007 #12 Skrevet 27. august 2007 Slutta på cerazette etter tre måneder pga at den fjerna sexlysten min. Lite vits i å bruke prevensjon som fjerner grunnen til at man bruker den... Nå er det kondom/hoppe av i svingen her i gården inntil videre.
Slettes Skrevet 27. august 2007 #13 Skrevet 27. august 2007 Hei Kine - kan jeg spørre om et spørsmål? Tok du pauser mellom brettene eller gikk du fra brett til brett? Nylig begynt på dem og er snart ferdig med første brett, men er usikker på om jeg skal ta "uke-pause" eller ikke..
Anonym bruker Skrevet 27. august 2007 #14 Skrevet 27. august 2007 Jeg brukte den i en mnd, sluttet pga ble veeeeeldig sinna av den. Merkelig, for jeg ble helt ok i humøret igjen en ukes tid etter slutt. Klikka helt, bokstavelig talt!
Diva Muffin Skrevet 27. august 2007 #15 Skrevet 27. august 2007 Det er de dårligste pillene jeg har brukt. Jeg er humørsyk og har kviser i ørene! Har heldigvis time hos legen i neste uke, skal være snar å bytte da. Snart spist 3 brett, det er evig nok
skilpaddemamma Skrevet 27. august 2007 #16 Skrevet 27. august 2007 også brukt trionetta uten problemer, begynte på cerazette etter nummer to- og aldri mer , brukte de i nesten to månder konstant småblødninger og hodepine omtrent hver dag. og til deg som lurte på om du skulle ha pause mellom brettene- det mener jeg bestemt at du ikke skal ha, men les pakningsvedlegget...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå