Fabelaktiv Skrevet 10. august 2007 #1 Skrevet 10. august 2007 Jeg har plass på ullevål men bor nærmere ski sykehus.. kjørte innom der her om dagen bare for å vite hvor det er, men så ingen skilt til kvinneklinikk, fødeavdeling eller noe som kunne ligne på et sted jeg vil føde.. er det fødeavdeling på ski sykehus?? anyone?
Gjest Skrevet 10. august 2007 #2 Skrevet 10. august 2007 Har aldri hørt noe om at det er fødeavd der, nei..
~sjiraff~ Skrevet 10. august 2007 #3 Skrevet 10. august 2007 Nei det er det ikke. Det var en gang i tiden planlagt en fødeavdeling der, men det ble ikke noe av. Vi som bor i nærheten sogner egentlig til Ahus.
Fabelaktiv Skrevet 10. august 2007 Forfatter #4 Skrevet 10. august 2007 ok takk - så det er ingen ide å kjøre dit dersom ting kommer litt "brått på"? (hvis man kan si slikt etter nesten 9 mnd)
SokkeLaila Skrevet 10. august 2007 #5 Skrevet 10. august 2007 ..dersom du skulle kjøre rundt på Østlandet og tinger kommer 'brått på': (måtte flire av den kommentaren!) http://www.barnimagen.com/barnimagen_site/innhold/f_dested/helseregion_1_st Rett og slett en oversikt, da vet du!
Fabelaktiv Skrevet 10. august 2007 Forfatter #6 Skrevet 10. august 2007 tusen takk Sebbe,,, men... jeg kommer ikke inn på linken - får bare opp at siden er flyttet og at jeg kan klikke "her", og da kommer jeg til BIM-forsiden..
Gjest Skrevet 10. august 2007 #7 Skrevet 10. august 2007 Tror ikke d r noen ide å kjøre til Ski hvis noe kommer brått på. Du blir sikkert bare sendt videre allikevel... De har legevakt der, men den er dessverre ganske ubrukelig. Dra til Ahus eller Ullevål hvis du får hastverk.
SokkeLaila Skrevet 10. august 2007 #8 Skrevet 10. august 2007 ..hmm.. det var jo dumt! For å gjøre en egentlig kort linkhistorie lang; i den oransje kolonnen til venstre her <------------ står 'Fødested' som alternativ. Trykk på denne, guide deg selv inn på riktig landsdel.. og voila -der har du alle mulige fødeplasser i ditt distrikt! (Men unntak av din egen stue, i en taxi, på parkeringsplassen og sånn!)
Fabelaktiv Skrevet 10. august 2007 Forfatter #9 Skrevet 10. august 2007 *lurer på hvorfor ikke egen stue er listet opp, med adresse etc..* takk for "inn-med-teskje" (rart jeg ble gravid i grunn siden jeg må ha ting inn med teskje)
Gjest Riga+hippiesnulla & piratspira Skrevet 10. august 2007 #10 Skrevet 10. august 2007 Hahahahhahahahah...nå så jeg for meg veldig morsomme bilder ang. unfangelsen av ungen din!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå