Gå til innhold

En dag uten Mathea :(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Oi i morgen er det en skummel dag. Da skal jeg være borte fra Mathea en hel dag + kveld med unntak av to timer på ettermiddagen. Jeg skal i et utdrikkingslag, men det er gudskjelov her i Oslo. Vi er flere som har fått barn nå i de siste månedene, så det er innlagt en to timers ammepause på ettermiddagen :). Brura er kidnappa av noen kamerater fra studietiden i de timene. Jeg skal pumpe meg etter at sambo sender mld om klarsignal. Prøvde å gi Mathea flaske i går kveld, men hun nektet plent. Var nesten sånn snurt siden det var jeg som ga henne flaska og hun vet jo at jeg har puppen - hehe. Går ikke an å lure henne nei :D Men tar hun ikke flasken så får de komme til meg for mating :)

Hvis hun tar flasken, så blir det vin og drink på mor :D Vi har nemlig coctailparty på kvelden med innleid bartender :) håper bare jeg tåler litt så jeg ikke er fullere enn brura som har drikki hele dagen og jeg kun lukta på korken - hehe

Er litt rart å være borte fra henne så mange timer, men kjempebra for pappan da :)

Referat kommer på søndag :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lykke til!

Vi gleder oss til å høre hvordan det går og at mor får seg ett glass med noe godt i. Ha en fin dag.

Skrevet

Oj, spennende dag for begge to! Det blir sikkert godt å komme seg ut litt uten baby og bare være deg igjen og ikke mamma. Så er det så innmari godt å komme sammen igjen etterpå. Vi gleder oss til referat, ha det skikkelig moro! :-)

Skrevet

Lykke til i morgen og kos deg masse!!

Gleder meg til å få referat fra dagen :-.)

Skrevet

Oi, dette blir spennnede! Håper det går greit med flaske så du får kost deg med litt drikke. Du får gi oss en tilbakemelding på hvordan det gikk og hvor godt du tålte alkoholen...hehe.

Høres ut som dere får en morsom kveld uansett. Å tenk så koselig det blir å se igjen lille Mathea etter en kveld borte.

Skrevet

Synes du er tøff.

Jeg har pr dags dato bare begitt meg ut på noen times turer, men det har gått greit.

Gleder meg til å høre rapport på søndag!

Skrevet

Lykke til! Det går nok helt fint! Det er nok vi mammaene som sliter mest med å være borte fra de små. I hvert fall hvis de tar flaske da... Krysser fingre for det:-)

Skrevet

Ja da er mor hjemme igjen :) Det har gått kjempefint. Jeg var vekke fra Mathea fra 10 til 15 også fra 17 til midnatt. Flaske tok hun, så mor fikk mojito :) og vin. Herlig. I utdrikkingslaget var vi 24 jenter hvorav 7 ammende mødre :) så vi pumpet sammen - utrolig rart - hehe. Jeg synes jo jeg var tøff i dag, men det var tre jenter der som hadde født for 5 og 8 uker siden og de var med hele dagen. Drakk og pumpet de og. Det synes jeg var imponerende. Det sa jeg også til de :)

Er litt rart å komme hjem også er Mathea i sin prinsessesøvn, men hun har nok storkost seg hjemme med pappan :) Deilig å ha den første turen vekke fra henne unnagjort. Blir liksom litt lettere da neste gang.

Skrevet

En liten milepæl overstått :-)

Høres ut som om du hadde det moro! Fint at dere koste dere alle tre på hver sin kant. Det har sikkert alle godt av og så er det så godt å se hverandre igjen :-)

Skrevet

Så flott at alt gikk fint, tror jammen jeg skal driste meg til noe lignende...dumme oss har ikke øvd på flaske etter at ammingen gikk seg til, så når vi skulle prøve nå ville Nore seffern ikke ta. Så nå blir det flaskeøving fremover....mamma vil på byen! :) Og pappa vil så gjerne være barnevakt alene..

Skrevet

Så utrolig kult at det gikk så bra. Frister.

Skal t en tur onsdag men det blir bare om kvelden og er litt redd oda ikke vil ta flaske igjen. Ikke gitt henne flaske den siste mnd . ( tenk om hun har glemt at hun faktisk tok den en tid ) Synes du var skikkelig tøff jeg som dro i utrikningslag.

Skrevet

syns du har vært kjempe tøff jeg! Godt å høre at hu har kost deg masse. Tror disse guttene har godt av å kose seg alene en hel dag med de små.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...